lastten yksin jättämisestä!!mitä itse tekisit tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä käyn aamulla pissittämässä koiran kun ollaan herätty. Vauva pinnasänkyyn ja esikoinen lukkojen taakse eteiseen, ettei pääse satuttamaan itseään.(Istuu mielellään odottamassa koiraa) Aamupalan jälkeen lähdetään sitten porukalla ulos. Esikoinen saa itse ulko-oven auki, ellei se ole lukossa, muttei ylety välioven kahvaan. Yleensä ovi on lukossa ja avaimet roikkuu lukossa ulkopuolella. Illalla taas käyn pissittämässä kun lapset nukkuu. Ja nämä siitä syystä, että meidän aamuheräämiset heittelevät jopa 4 tunnilla.. Asutaan maalla, mutta koiraa ei voi päästää irti.. Muutenhan laskisin sen itekseen pissalle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis te ette voi olla tosissanne onko teistä niin kamalaaa että lapset nukkuvat yksin 5minuuttia??voihan ihminen olla vaikka 5minuuttia suihkussa tai paskalla niin et lapset ovat yksin..

Ei todellakaan ole kauheaa. Mutta kuten varmaan tältä palstalta olet havainnut, lapsia ei saa jättää sekunniksikaan pois silmistään missään tilanteessa. Ei tältä palstalta kannata mielipiteitä tuohon asiaan kysyä, teet kuten itse parhaaksi katsot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
arkena lähinnä siitä syystä, että minä menen töihin ja vien lapseni päiväkotiin. viikonloppuina tavan vuoksi, lauantaisin käymme yleensä aamulla myös kaupassa. ne sinun kaksi alle 2-vuotiasta lastasi ei ihan kamalasti toisten lasten seurassa vielä varsinaisesti leiki, joten siltä kantilta on ihan yks hailee, milloin heitä ulkoilutat.

Sääli ettet osaa lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hellanduudelis...:
En edes jaksanut kaikkia kommentteja lukea, huomaa kyllä vähemmästäkin miten ihmiset, joilla ei ole koskaan ollut eläimiä, ajattelevat. On se jumalauta kumma kun heti ollaan koiria piikille/pois laittamassa. Ap voi aivan hyvin käydä hyvällä omalla tunnolla koiransa pikapissittämässä yöllä, nää superäidit käykööt vaan paskallakin lastensa kanssa. Ne nukkuu, omassa sängyssä, omassa kodissa. Ei ne sieltä karkaa eikä itkuun ole kukaan vielä kuollut. Kyse on parista minuutista!

Hetkinen, tässähän kysyttiin ihmisten mielipiteitä ASIASTA.
Ei kai kukaan oleta että KAIKKI olisivat sitä mieltä, että he itsekkin veisivät koiransa yöllä pissalle ja jättäisivät pienent lapset yksin kotiin?
Siis sinä hermostut muiden ihmisten mielipiteistä?
Ehkä he jotka eivät niin tekisi eivät halua omistaa koiraa olosuhteissa jolloin koiralle ei pysty antamaan sitä tarvittavaa aikaa ja huolenpitoa? Tai sitten heillä hoidetaan koiran yöpissatukset toisin, vaikka avaamalla se omakotitalon ovi ja päästämällä koira omalle pihalle pissalle.
Ihmisillä kun on asioihin erilaiset suhtautumistavat.

Yhteistyössä