lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Lumi on minusta erittain kaunis nimi. Olisin halunnut omalle tytölle, mutta mies oli vastaan.
Osanottoni enkelipojan äidille. :heart: :hug: :heart:
Meiltä löytyy Otto Roni Petteri, Eetu Samu Petteri ja Iina Emmi Marianne.
:wave: :wave: :wave:
 
Nätit poikien nimet. Meiltäkin löytyy Markus poika. Eemil on tosi kiva nimi, mies ei vain koskaan sille nimelle lämmennyt. :/

Iida Jemina 9v
Markus Ilmari 6v
Eelis Samuel 4v
Aleksis Mikael 4v (Eelis ja Aleksis ovat kaksosia)
Tuomas Santeri 3v
Petrus Aapeli 1v

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 20:34 Vieraana kirjoitti:
Kauniita nimiä, niin Laura Katriina kun Luka Lenni Samuelkin. =)

Minun kultani; Misa Jonatan 2004 ja Jiro Sebastian 2005

Alunperin esikoisesta piti tulla Misa, siis kutsumanimelta ja niin tulikin. Vaihdoimme kutsumanimeksi Jonatan, kun usein tuli sekaannuksia Misa- nimen kanssa. Milloin oli Mika, Miika, Miko, Masa, Visa, Miska ...
:heart: :heart: :heart: :heart:
Unohdin edelliseen laittaa. Mulla on kummi-tyttö jonka nimi on Misa. Kaunis ja harvinainen nimi, joka käy tytölle sekä pojalle.
 
nätit nimet! =) mulla on aina ollut ihanteena ulkomaiset ja erikoiset nimet. en vois ajatellakkaan että antaisin lapselleni ihan tavallisen suomalaisen nimen.mutta makunsa kullakin,eikä maku-asioista voi kiistellä =) joo meidän lasten nimet on siis Camilla Ninna Isabel ja Jonathan Cimi Daniel B)
 
:snotty: että on mukavan ihania nimiä laitettu näille meitin paaperoille..

omat poikani ovat Tony-Petteri Juhani (J=isältä peritty)
Anssi-Christian Alvar(C=isältäni ja A=ukilta)
Juho-Anton Leonard (A=an ja tonista ja L=suvussani)
 
LiisiLentääLiitää
Ihan kivat poikene nimet. Oli oikeastaan yhdistetty perinteisiä suomalaisia nimiä ja kansainvälisyyksiä.

Meidän lapset Lucas Oliver (5/2001), Lina Erica (10/2003 ja Leon Mathias (12/2005)

Meillä mies on saksalainen ja muutimme suomeen 2006 alussa.
 
Ulkoavaruuden asukki
Anni Emilia on tosi kiva nimi, se voisi olla jopa mun tyttären nimenä. =)

Ja kirjoittajalla "LiisiLentääLiitää" on tosi ihanat nimet. Varsinkin etunimet on kivoja ja toiset nimet sopivat hyvin nimiin. Yleensä en pidä kansainvälisistä nimistä, mutta jotenkin nuo ovat ihania ja onhan noissa nimissä tavallaan "tausta", kun isä on saksalainen. =)
Kaikki etunimet ovat tavallaan "väännöksiä" suomalaisista; Lucas=Luukas, Lina=Liina, Leon=Leo.

No johan tuli taas kirjotettuun. :whistle:

Meidän lapset on;
Aliina Sofia (-01) ,Eemeli Valdemar (-03) ,Oskari Viljam (-05)

Valdemar on myös mieheni ja miehen veljen toinen nimi.
Viljam on minun isäni toinen nimi ja ukkini etunimi.
 
Ihanat nimet. Kauniita nimiä olette antaneet lapsillenne. Joskus kyllä olisi kiva lukea tämä koko ketju läpi. :)

Minä kuulun tuonne äidit 30-40v, ajattelin silti vastata.

Enkeli esikoinen on Niklas Ville Juhani
Anni Julia Karoliina (1993)
Noora Meri Johanna (1995)
Okko Riku Mikael (2000)

Juhani on miehen toinen nimi, muita taustoja nimille ei ole.
 
meillä on 070906 syntynyt pieni poika nimeltään

Jemi Joonas

ekaksi nimeksi joskus ajattelin pienesä pitäen antaa lapselle joonas mutta siitä tuli sitten toinennimi koska veljen lapsi on Joona ja veljen vaimon siskonlapsi on Oona. menisivät kumminkin selaisin niin halusin jonkun kauniin ja helpon nimen lapselle.

Jemi nimen äkkäsin jostain kaksplus vai vauvat lehden kansien välistä. nimi on kuulemma ollut jo käytössä 1800-luvulla :)
 
Kivoja nimiä!

Meillä TEEMU JULIUS EMERIK.

Oltteko käyneet tälläisillä sivuilla kuin www.vaestorekisterikeskus.fi

Siellä voi katsoa tilastoista montako samannimistä on syntynyt sinä vuonna kuin teisdän lapsenne. Meillä esim. tuo EMERIK nimisiä ole sinä vuonna kun poikamme syntyi annettu vain kahdelle. Ja sattumoisin olemme vahingossa tavanneet. Ajatelkaa täällä 5milj. Suomessa saman niminen on tullut vastaan!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 16:32 äippä -78 kirjoitti:
toi lumi nimi on tosi ihana! meillä 3,5v tyttö kiia kulta kosefiina -hänellä muuten lumi niminen babyborn :) ja sit nuorempi tyttö on pinja kulta wilhelmiina

Miten saitte muuten tuon KULTA nimen läpi papita tai maistraatissa?
Mulla yksi tuttu antoi tytölle toiseksi nimeksi TÄHTI ja eikä meinannut millään saada läpi. Jasamoin oli yhen toisen tutun kanssa kun halusi tytölle nimeksi ARIEL. Oli kuulemma liian mies voittoinen nimi.
 

Yhteistyössä