lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Kivat nimet edellisellä! Tykkään Miko ja Jimi nimistä... mies vaan ei oikein lämpene ajatuksille... :whistle:

Meillä pojat; Tuomas Sakarias ja Eelis Ilmari.
Sakarias tulee miehen suvusta (on miehen, miehen isän ja isänisän toinen nimi) ja Ilmari on minun suvusta (isäni ja isänisän toinen nimi)
 
mamma 80
Aika jännä ja kauniskin nimi jooa
Itse halusin omille jotain mikä olisi helppo lausua jokakielellä joten esikoisesta tuli Micael Dominic ja typystä tuli Tara Saga Angelica
kolmatta odottaessani olen vasta miettinyt tytölle sopivaa nimeä ja etunimen vasta olen saanut aikaseksi ja tytöstä tulisi Tula. Toiseksi nimeksi olisi ehdolla tosin Marianna... mutta saa nähdä sitten. :p =)
 
baabaa85
Micael ja Tara varmasti helppo lausua olisi sitten minkä maalainen tahansa. Ihania ja kansainvälisiä nimiä.
Meillä taas haluttiin mahdollisimman suomalainen nimi, ja vanhanaikainen. Eli tyttö on Inka Sirpa Justiina. Sirpa on vielä mun äidin ja miehen äidin nimi joten se tuli sen enempiä miettimättä nimeen =)
 
mamma80
No meidän suvussa on muilla aika perinteiset nimet myös, on jennaa,sannaa, jannea ja jereä yms yms ja halusin hieman erinlaista ja kun näin lapset ensikertaa molemmille sopivat nimet kuin nenä naamaan :p
 
Edellinen ei ollut laittanutaan nimiä...
Jollakin oli Justiina tyttären nimessä mukana. Meillä esikoise kohdalla oli Justiina vauva nimenä ja se jäikin toiseksi nimeksi.

Omat palleroni;
Sandra Malva Justiina
Jonatan Levi August
 
Tiina Tuputtaja
En antaisi omille lapsille,mutta....menettelee :/ Ihan kivoja :) :flower:

Meijän penskat :) :
Samuel Niko Petteri
Mona Melissa
Veera Alissa
Joonas Ville Viljami :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Hiltsukka
Hmmm...Aika erikoinen nimi tuo Mitja, mutta käy kyllä omaan korvaan!

Meiltä löytyy Aleksi Miika Antero. Miika on johdettu pojan isän toisesta nimestä ja Antero on myös isän kolmas nimi ja kulkee suvussa. "Tavalliseen" etunimeen päädyttiin siksi, että pojan isällä erikoinen etunimi, jota saanut selitellä kyselijöille, näin ollen toivoi pojalle perusnimeä! :)
 
mama19
Meidän kymmenenkuinen tyttö on Laila. Tyttömme on minun puolelta suomalainen ja isän puolelta arabi annoimme nimen, koska molemmissa kielissä on nimeä Laila, emme halunneet tytölle kuin yhden nimen, koska itse en ole koskaan pitänyt useasta nimestä ja mieheni kulttuurissa sellaista ei yleensä ole tapana antaa. Yksi syy oli myös, että sukunimemme on kaksiosainen, joten emme halunneet nimestä kovin pitkää. jos joskus saamme pojan, sen nimeksi tulee joko Ali tai Ala'ddiin :heart:
 
mama19; asutteko suomessa? Mietin vain tuota teidän tulevan pojan nimeä, että eikö olisi järkevää valita sellainen nimi joka on molemmissa maissa eli olisi kaikkien se helppo lausua, niin kuin esimerkiksi tuo Laila. =)

Meidän poika on Petro Aaron Samuel.
 
Täältä on löytynyt kyllä tosi paljon kivoja nimiä!

Me asutaan Ranskassa. Jonkun verran vieraillaan Suomessakin... =)
Meidän kolmen kopla; Sophie Anna Isabelle, Hugo Eetu Arthur ja Noe Aapo Jeremie. :heart: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 08:13 Juu kirjoitti:
Kivat nimet edellisellä! tykkään varsinkin Sofia nimestä.

Meidän perheen täys tuhot ;) ; Venla Katariina (4v 3kk) ja Arttu Mikael (2v 5kk)

Kivat... mie tykkään Venla nimestä.. ja pojallakin oikein kiva nimi


Meillä Tiia Janette :heart: (10kk)
 
tuutikki79
hirmuisesti ihania nimiä kaikilla =)

Meillä pojan nimiäisiä vietetään vasta kolmen viikon päästä, mutta nimeksi tulee Weetu Damien (ikää vajaa 4vko:a)

Tyttö jos olisi perheeseen tullut niin hän olisi Halla Keiju
 

Yhteistyössä