Ei kai tää perhena niin vakavaa ole? Vai jäikö just sun muksujen nimet kommentoimatta?Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 16:54 vieras kirjoitti:\Ei oo eka kerta kun kaikki ei ymmärrä. En kyllä tajua miten asia on niin vaikea ymmärtää, kun on ihan selvät neuvot. :/Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 07:37 höh kirjoitti:kaikki ei näköjään ymmärtänyt,että tarkoitus on kommentoida edellisen lasten nimiä!
=) meilläkin tyttären nimi on Milla Eerika. Hyvä maku teillä! Muiden muksujen nimistä Mea jäi mieleen. Ehkäpä Milla saa joskus kaverikseen Mean...Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 16:47 äipätti kirjoitti:Viivi-Lotta Olivia on oikein kaunis nimi ja hyvin käy yhteen.
Meidän neiti on Milla Eerika :heart:
Aivan ihania nimiä..voisin antaa omalleni minkä vaan =) !Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2005 klo 18:35 Safi kirjoitti:Ihana nimi ja tämä varmaan antaa perustelut
Esikoiseni on Arttu Sebastian. :heart:
Nuorimmat ovat Roope Benjamin ja Minttu-Maria :heart:
Tätä on pakko vielä kommentoida, sillä jos meidän kuopus olisi ollut poika olisi hänestä tullut Rasmus Arvo Johannes =) !!Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 08:49 ÄIBBÄ82 kirjoitti:Vilma ja Veera ihania nimiä... Jos mulle olis yläasteen aikana tullu tyttö olisin laittanu Vilma-nimeksi.. Ite oon syntyny Veeran päivänä ja ihmettelen miksei äiti oo laittanu mun nimeks Veeraa... Muillakin on erittäin kivoja nimiä.. Meijän poika on RASMUS ARVO VILJAMI :heart: =)