En minä mieltäni pahoittanut, olen tottunut kauhistuneisiin ilmeisiin kun olen mukuloitten nimet kertonut... halihymiö tähän aikaan aamusta piristi päivääni, kiitos. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 20:50 vieras kirjoitti:LAURENTII Anteeksi jos pahoitin mielesi :hug: En minä oikeasti sitä halunnut. Luna on oikein kaunis kun sitä olen nyt miettinyt Erikoisia nimet silti ovat ainakin minun mieleeni noin kokoinaisuuksina. Mielenkiintoista oli kuulla taustoja esim tuo Ea en todella tiennyt
Ea tarkoittaa myös ensiapua. Mutta teidän lasten nimillä on oikeasti joku tarina ja tausta. Se on harvinaista.Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 10:09 Laurentii kirjoitti:\En minä mieltäni pahoittanut, olen tottunut kauhistuneisiin ilmeisiin kun olen mukuloitten nimet kertonut... halihymiö tähän aikaan aamusta piristi päivääni, kiitos. :hug:
ronjasta minulle tulee mieleen ronja ryöväri...ihastuttava nimiAlkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 18:39 kirppu kirjoitti:kivoja nimijä kaikilla....ainakin useimmat!
:heart: Ronja Miia Maria :heart:
:heart: Peppi Veera Auroora :heart:
siinä meiän aikaan saannokset =)
On sunkin elämä pienestä kiinni!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 07:37 höh kirjoitti:kaikki ei näköjään ymmärtänyt,että tarkoitus on kommentoida edellisen lasten nimiä!
Ei oo eka kerta kun kaikki ei ymmärrä. En kyllä tajua miten asia on niin vaikea ymmärtää, kun on ihan selvät neuvot. :/Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 07:37 höh kirjoitti:kaikki ei näköjään ymmärtänyt,että tarkoitus on kommentoida edellisen lasten nimiä!