Ai yhteen putkeen vai? Mun herää syömään 1-4h välein, 2h aika vakio nykyään...Alkuperäinen kirjoittaja neiti-tossavainen:4 kk ja 20-22 välillä. ja nukkuu vähintään 12h unet. ja äiti on pirteä ja tyytyväinen
no arkena toi klo 21 vois olla ihan passeli, mutta v-loppuna ja lomilla joustaisin.Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:mulle, pidättekö ihan järkevänä, että 13v:n PITÄÄ olla joka ilta sängyssä klo 21. Niin, arkena, vkonloppuna ku lomillakin.. :O Tunnen tälläsen tapauksen ja lapsi ite valittaa, kun ei millään saa unta niin aikasin. Lukee tms. sit siel sängyssään monta tuntia.
Mutta vastaampa vielä, oma 10kk nukahtaa iltasin aika tarkkaan klo 20. Joskus voi venyä, muttei yleensä yli klo 21.
Empuuu, toi on ihan normaalia, pienet lapset on tuollaisia. Heräävät syömään yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ai yhteen putkeen vai? Mun herää syömään 1-4h välein, 2h aika vakio nykyään...Alkuperäinen kirjoittaja neiti-tossavainen:4 kk ja 20-22 välillä. ja nukkuu vähintään 12h unet. ja äiti on pirteä ja tyytyväinen
joojoo, tuskinpa vainAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:2v. menee nukkumaan kun väsyttää. Nyt on vielä ulkona jätskillä.
Kyllä meillä kesällä valvottiin myöhään ja nautittiin valoisista kesäilloista, koska aamulla sai lapset nukkua niin pitkään kuin huvittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kellään kesä vaikuttanut nukkumaan menoaikaan? jossain vaiheessa tuntui että tuo taapero valvoi tosi myöhään, 23-24 kun oli niin valoisaa.... ihanaa kun illat pimenee, saa äiti vähän illasta omaa aikaa!!
Täh? Kyllä vain. On isänsä ja isovanhempiensa kanssa jätskillä tossa kunnantalon aukiolla. Kello on puoli kymmenen täällä ja kaikki perheet on ulkona, kun meillä on jonkun hiton pyhimyksen juhlaviikot, härät juoksentelee kaduilla, on näytöksiä, musiikkiia yms. koko perheen ohjelmaa =)Alkuperäinen kirjoittaja h:joojoo, tuskinpa vainAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:2v. menee nukkumaan kun väsyttää. Nyt on vielä ulkona jätskillä.