Lastenvaunuissa muhii vaara?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m.a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä uskon, et niin kauan kun vaunuja käytetään niin kun on tarkoitus, ne kyllä kestävät.
Esim ei kuljeta liian painavaa lastia ja ei koskaan ikinä nosta vaunuja työntöaistasta (jos aisassa on ne sellaiset muoviset nivelet).

Hehe, tuli tosta mieleen että meidän lähikaupassa yksi mummo käy aina lasten vaunuilla kaupassa, eli käyttää niitä vaunuja kauppakassina. Onhan se kätevää mutta ne vaunut on aika kulahtaneet ja on se muutenkin aika koomisen näköistä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä uskon, et niin kauan kun vaunuja käytetään niin kun on tarkoitus, ne kyllä kestävät.
Esim ei kuljeta liian painavaa lastia ja ei koskaan ikinä nosta vaunuja työntöaistasta (jos aisassa on ne sellaiset muoviset nivelet).

Hehe, tuli tosta mieleen että meidän lähikaupassa yksi mummo käy aina lasten vaunuilla kaupassa, eli käyttää niitä vaunuja kauppakassina. Onhan se kätevää mutta ne vaunut on aika kulahtaneet ja on se muutenkin aika koomisen näköistä. :D

Mutta hyvä ja tukeva apu varmasti mummolle :)
Lehdenjakelussakin vaunuja näkee ja enemmän vielä runkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Här kan du ladda hem bilder på vagnarna som var med i testet:

Baby Travel Grizzly
Branford Barnvagn
Brio Duo Compact
Cango Nizza
Carena Freeride
Crescent Classic
Emmaljunga Cerox
Esprit Ontario
Kombi Classic (Modi)
Teutonia Prestige Duo

http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/pressmeddelande.asp?lngArticleId=5620&lngCategoryId=509

Nostetaan vielä

Tämä aihe on jo vanha, mutta toivottavasti joku joka aikoo ostaa vaunut ei osta: EMMA tai Esprit merkkisiä! Vaaralliset ja huonot. Esprit vaunuissa vain 6kk takuuta ja renkaiden lukitus aukeaa oman mielensä mukaan. Todella vaaralliset. Emma rattaiden jalkatuki sippas heti. Tavara tila aivan olematon.

nii i mikään ei kestä nykyään minun vanhat emmaljungan vaunut on 20 vuotta vanhat... vieläkin siskon lapsilla mökki vaununa käytössä =) ei ruostetta eikä mitää muutakaa ongelmaa ( vähänout muodista vaan) viis lasta pukattu niissä rattaissa

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailia:
Tietääkö kukaan mistä löytää Crescentin lastenvaunut mitkä oli tässä keskustelun kyseisessä testissä mukana? Kiitos! T.Anna

Näyttäisi löytyvän ainakin http://www.kultapieni.com ja sieltä nettipuoti tms... Tuo taitaa olla livenä Kirkkonummella tjsp.

Paljon kiitoksia vinkistä! Ne oli pärjännyt hyvin siinä testissä ja tosiaan ois kiva nähdä ne livenä.. täyytyypä lähteä ajelulle kurkistamaan vaunua.. -Anna

Meillä on mulla jääny työntöaisa käteen, onneksi olin keskellä lumikinosta että vaunut ei todellakaan liikkuneet siitä itsestään mihinkään ja sillon oli myös kovat pakkaset. Siinä oli kiva työntää kaksostenrattaat kotiin pelkillä "tikuilla" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailia:
Tietääkö kukaan mistä löytää Crescentin lastenvaunut mitkä oli tässä keskustelun kyseisessä testissä mukana? Kiitos! T.Anna

Täältä löytyy, Vauvamaailma.fi, tilasin just noi sand värin yhdistelmät itelle, on tosi ihqut!!
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa10/

Tässä se (taas) nähdään, että ei ne paljon tälläkin palstalla parjatut halpisvaunut niin kamalan kamalia ole käytössä :whistle: Mulla ei ole ikinä ollut merkillä väliä (ei vaunuja hankkiesaa tai muulloinkaan), mutta kyllä meidän (palstan mukaan) halpisvaunut on kestäneet äärimmäisen hyvin jo 5 vuotta ja yhä pelittävät, kuin uudet. Ei ole mikään irronnut tai hajonnut.

Yhteistyössä