Kyllä elämme perheenä vielä, tulevaisuus näyttää muutammeko erilleen vai saammeko asiat sille mallille, että yheteiselo olisi vielä mahdollista. Lastenvalvojan juttusilla ajattelin nyt ensin käydä,kesustelemassa asioista jotka koskevat lapsia, jospa ne saisimme kohdalleen. Lasten isällä on tuo alkoholin käyttö sillä mallilla, että se on saatava loppumaan tai ainkin tiukkoihin rajoihin ( ilmoitti itse olevansa nyt kuukauden ryyppäämättä, saa nähdä). Onhan tuo nyt ainaski kolme päivää kestänyt. Sekä perheesämme oli väkivaltatilanne, joka oli se lopullinen herätys, että näin ei voi jatkua ja omia työkaluja tai taitoja ei asioiden selvittämielle ole. Perheasiainneuvottelu keskukseen tai perheterapeutille myös on tarkoitus varata aika ja alkaa käydä siellä selvittelemässä asioita jotka koskevat parisuhdettamme.Itse olen hyvin pessimistinen parisuhteen jatkomahdollisuuksista, mutta annan vielä oven ola auki sillekin. Mutta ajattelin kaiken voitavani tehdä, ei tarvitse sitten myöhemmin surra ja syyttää itseään , jos perhe hajoaa.