[QUOTE="vieras";22194098]kyllä lapset on viikonloppuisinkin hoidossa kun ei ole isällä, mutta siis mies ei suostu joustamaan mihinkään suuntaan. Ottaa vain joka toinen viikonloppu, eli minulla ei oikeastaan ole vapaa-aikaa, kun viikolla vapaapäivinä lapset on minulla ja yleensä vapaaviikonloppuinakin. Minun vaan pitää joustaa ja suostua nollasopimukseen. Ja mitä sitten vaikka saankin sen kelalta, poistaako se isän velvollisuudet kokonaan?[/QUOTE]
Mitkä sun mielestä on ne isän velvollisuudet? Jos hän ei pysty maksamaan tällä hetkellä vaan sama raha tulisi kelalta, onko se isän velvollisuuden laiminlyömistä??
Sulla vapaa-aikaa?? Siis täh? Isänkö velvollisuus on järjestää sulle vapaa-aikaa?
Eroaminen ei ole reilua mutta mieti nyt lasten parasta. Se että isä tapaa heitä ja haluaa tavata joka toinen viikonloppu.
Jos hän ottaisi kaksi peräkkäin niin silloinhan siihen tulisi kuukauden pätkä kun lapset ei näkisi isäänsä, sekö on sinusta oikein?
Järjestä vapaa-aikaasi muilla keinoin kuin sillä että isän on muutettava tapaamisiaan järjestääkseen sulle vapaata.
Esim isovanhemmat, kummit ja kaimat.