lastenvaatteita ja tekemistä Tukholmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barnaby
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Barnaby

Uusi jäsen
07.11.2008
9
0
1
Hei

Vinkkejä hyvistä lastenvaateliikkeistä/-paikoista Tukholmassa kaipailisin :) Saa olla edellista(kin) , mutta hyvää vaatetta :) Sitten, kun matka osuu kevääseen ja räntä- ja vesisadekauteen niin mitä suosittelette; minne mennä ja mitä tehdä muksun kanssa joka 3 v..? Kiitos vaivannäöstänne jos joku viitsii vastailla :)

P.O.P:ssa mä käyn aina Tukholmassa :). Ihan erilainen (=paaaljon isompi) valikoima kun suomen myymälöissä.

Me oltiin vastikään ja meidän 3-v. herra viihtyi BR-leluissa pitkän aikaa, siellä paljon näkemistä (vaikka pääsee kotonakin br:n aika ajoin), kun on vasta rempattu ja ISO, ja sielläkin valikoima ihan toista kun tossa itäkeskuksessa.

Debenhamnsilta ostan myös usein pojalle vaatteita.

Debenhams on siinä kävelykadulla, P.O.P ja BR Gallerian-kauppakeskuksessa NK:n tavarataloa vastapäätä.

Mä sitten suosittelen niitä tekemisiä:

Junibacken Skansenilla on tuon ikäiselle hieno paikka. Jos ei sada, niin Skansenille katsomaan apinoita, niistä ainakin meidän pojat tykkää.

Nämä ovat lähellä ja ehtii hyvin shoppailemaankin vielä.

Jos pitää tappaa enemmän aikaa, Tekniska museet on loisto paikka, lapsille löytyy tekemistä ja kokeilemista niin, että yksi päivä ei riitäkään. Samoin Naturhistoriska riksmuseet on kiva elämys, sieltä löytyy dinosauruksia!

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
P.O.P:ssa mä käyn aina Tukholmassa :).

Juu, POPilla kantsii käydä. :p Hinnatkin on halvemmat kuin Suomessa. Noita POPin liikkeitä on ydinkeskustassa useampia.
Tuli muuten mieleen vielä Desing Torget ja Kalika, joista saa tosi kivoja, persoonallisia leluja.

Yhteistyössä