Käydään sitten eri Prismoissa.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Ostaisin jos Prismassa myisivät jotain muutakin kuin niiden omia halpismerkkejä kuten Ciraf. Koska eivät myy niin en osta.
Äh. Se on vaa sitä "lapsen harrastamista" (kun äidin harrastus : lapsi ja sen varustelu)Alkuperäinen kirjoittaja endie:no en mä ole huomannut että niissä hirveemmin vikaa olis. menee huonoks jos menee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko ne sitte jotenki huonompia vai mikä tän aloituksen takana on? samoja rytkyjä
ei tän takana nyt ole sen kummempaa. tuntuu vaan että miltei kaikki tuntee nykyään jo kaikki Metsolat ja meandi:t sun muut ja mulle taas ne on aika hepreaa tietyllä tapaa :ashamed:
olen tällanen markettiostaja ( mukaanlukien perus hm,lindex -liikkeet )
Äh. Se on vaa sitä "lapsen harrastamista" (kun äidin harrastus : lapsi ja sen varustelu)Alkuperäinen kirjoittaja endie:no en mä ole huomannut että niissä hirveemmin vikaa olis. menee huonoks jos menee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko ne sitte jotenki huonompia vai mikä tän aloituksen takana on? samoja rytkyjä
ei tän takana nyt ole sen kummempaa. tuntuu vaan että miltei kaikki tuntee nykyään jo kaikki Metsolat ja meandi:t sun muut ja mulle taas ne on aika hepreaa tietyllä tapaa :ashamed:
olen tällanen markettiostaja ( mukaanlukien perus hm,lindex -liikkeet )
no jotkut Tuttan-bodyt on tuonhintasia ja ylikin. ja mä olen tykästynyt niihin usein.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Joo mutta en noin kallista (siis 10 bodysta? )
Mäkin tykkään, en toki kaikista mutta joistain. Tytölle ostin just tajuttoman nätin Ciraf-mekonAlkuperäinen kirjoittaja ciraf kunniaan:Mä tykkään ciraf-vaatteista ihan älyttömästi, vauva-ajalta on tallessa monen monta ihanaa vaatetta joita odotan innolla ottaa käyttöön kesällä syntyvälle kakkoselle
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no jotkut Tuttan-bodyt on tuonhintasia ja ylikin. ja mä olen tykästynyt niihin usein.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Joo mutta en noin kallista (siis 10 bodysta? )
Vaik en kyl osta "merkin takia" mitään.
Samaa mieltä. Aika outoa olis että tykkää jostain vaatteesta mutta ei voi ostaa kun on vaan "markettivaate" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mäkin tykkään, en toki kaikista mutta joistain. Tytölle ostin just tajuttoman nätin Ciraf-mekonAlkuperäinen kirjoittaja ciraf kunniaan:Mä tykkään ciraf-vaatteista ihan älyttömästi, vauva-ajalta on tallessa monen monta ihanaa vaatetta joita odotan innolla ottaa käyttöön kesällä syntyvälle kakkoselle
En katso merkkiä, katson vaatetta. Jos tykkään, niin ostan.
Ei näiden ketjuen hinnoissa (siis esim cirafin ja H&M:n) niin suuria eroja ole, että kovin pitkää matkaa tekis Ciraf on kyllä ihan samoissa hinnoissa kuin nuo muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja edullinen on järkevää:Cirafilla on todella kauniita vauvan vaatteita. Samassa halpatuontimaissa ne kaikki valmistetaan, oli kysessä H&M, Ellos tai Lindex. Mielestäni erotus kannattaa säästää vaikka matkaa varten.
Joo ja Lasiieta, Reimaa, Remua...Alkuperäinen kirjoittaja Lauta:Eikö Prismassa ole Tuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja tt:Ostaisin jos Prismassa myisivät jotain muutakin kuin niiden omia halpismerkkejä kuten Ciraf. Koska eivät myy niin en osta.