Lastentarvikekirppis 29.4, mitkä kellonajat olisivat parhaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shoppailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shoppailija

Vieras
Kirpparit aukeavat yleensä jo aamusta, mutta aamu-unisena olen itse paikalla tavallisesti vasta puolenpäivän jälkeen. Tällä kertaa minun on oltava ensimmäisenä paikalla, koska aion itse tuon kirpparin järjestää. Mutta kertokaapa mihin aikaan te haluaisitte kirppareita järjestettävän, olittepa sitten myyjän tai ostajan asemassa? Kuinka monta tuntia haluaisitte olla myymässä? Päivä on siis vapunaluslauantai.

Edellä mainittuun viitaten monet kyllä saattavat jo puolilta päivin lähteä kotiin syömään ja päiväunille joten minä ajattelisin että n. klo 10 - 14... Sitten olisi aamupäivääkin vielä jäljellä ennen kotiin lähtöä... Missä muuten meinaat kirppiksen järjestää? (Utelias...)

Meilläpäin lastenvaatekirppis on aina la 9-14. Itse menen 11 maissa ja parhaat on jo viety mutta mahtuu paremmin penkomaan. Täällä kirppis on 2 krt/vuosi ja suuri on suosio. Vaatteet ryhmitelty koottain pöytiin kasoihin esim 60-68 cm. Itse toivoisin että tilaisuus olisi molempina päivinä. Mutta ymmärrän että tuolla aikataululla kirppiksen purkaminen, lajittelu ja siivoaminen onnistuu parhaiten.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 23:37 sippe kirjoitti:
monet kyllä saattavat jo puolilta päivin lähteä kotiin syömään ja päiväunille joten minä ajattelisin että n. klo 10 - 14... Sitten olisi aamupäivääkin vielä jäljellä ennen kotiin lähtöä... Missä muuten meinaat kirppiksen järjestää? (Utelias...)

Aurinkoisen kirppari on Espoossa Matinkylän Pirtillä (Kuitinmäentie 5) la 29.4.2006 klo 10-13. Myyjät pääsevät järjestelemään omia pöytiään klo 9 alkaen ja minä siis olen kantamassa noita pöytiä vieläkin aikaisemmin. Pöytävuokrat menevät tässä tapauksessa Unicefille (Laos & Karjala).

Lisätietoja saa aurinkoinen@kolumbus.fi / 041-5437865

Yhteistyössä