V
vierass
Vieras
Meillä tulee ainakin edellisenä päivänä vielä tekstarilla muistutus ajasta.
Meille myös
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä tulee ainakin edellisenä päivänä vielä tekstarilla muistutus ajasta.
Täällä tuli joskus myös, vähän vaihtelevasti tosin mutta nyt ei ole tullut ollenkaan. Tuo olisi todella kätevä muistus kun tulisi/toimisi.
Toivottavasti toimii vielä täälläkin joskus tai voi olla että on ehkä minun puhelimestakin kiinni kenties, en tiedä.
On varmasti niitäkin, en sitä epäile.
Tuntuu vaan hullulta että kaksi aikaa jää väliin niin jo leimataan ihan kelvottomaksi hoitamaan lasta :/
Muutenkin osaavat siellä sen syyllistämisen taidon, meillä ei reikiä ole ollut mutta hammaskiveä niin heti syyttävä sormi huonosta harjauksesta ja lista mitä ei saa syödä ja juoda.
24/7 pitäisi teinin perässä kulkea vahtimassa mitä se syö.
On varmasti niitäkin, en sitä epäile.
Tuntuu vaan hullulta että kaksi aikaa jää väliin niin jo leimataan ihan kelvottomaksi hoitamaan lasta :/
Muutenkin osaavat siellä sen syyllistämisen taidon, meillä ei reikiä ole ollut mutta hammaskiveä niin heti syyttävä sormi huonosta harjauksesta ja lista mitä ei saa syödä ja juoda.
24/7 pitäisi teinin perässä kulkea vahtimassa mitä se syö.
En nyt kyllä mielestäni mitään kilareita vetänyt, sanoin vain mitkä asiat minua kunnallisessa hoidossa ärsyttää. Itse käyn yksityisellä ja siellä ei syyllistetä jos minulta löytyy hammaskiveä.
En todellakaan nyt mitään mielestäni tässä raivonnut. Ihmettelen tätä nykyistä toimintaa vain, on meno muuttunut näköjään melko tiukaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja yksityisen käyttäjä;30505736:Meistä ei ole tehty mitään ilmoitusta mihinkään vaikkei näitä nuorimpia ole edes käytetty koskaan hammaslääkärissä. Vanhempi heistä on 4 vuotias ja nuorimmainen on nyt 2 vuotias. En katsonut aikoinaan aiheelliseksi viedä heitä julkispuolen hammashoitolaan kun tiedän tasan mistä siellä olisi puhuttu (ruokavalio, hampaiden pesu jne) eikä heillä ollut edes hampaita vielä puhjenneena.
Nyt on hampaita aivan normaalit määrät ja koska hampaissa ei ole ongelmia en taatusti vie mihinkään näytille, en julkiselle enkä yksityiselle puolelle.
Jos ei tulekkaan mitään ongelmia niin menemme yksityiselle hammaslääkärille hampaiden vaihtumisen aikaan, ikäänkuin varmistamaan että uudet hampaat ovat tulossa oikeaan asentoon.
Ehkä julkispuolella on tympäännytty siihen että varattuja aikoja ei peruta ajoissa ja ovat sitten ottaneet tälläisen tylytys-linjan. Yksityispuolella lasten neuvola- ja lääkärikäynnit hoitavaa perhettä ei rääkätä tälläisellä asialla. Onneksi.
Ei ollut kyse että kolme aikaa perumatta.
Mitä jos lukisit ennen kun alat mäkättämään?
En nyt kyllä mielestäni mitään kilareita vetänyt, sanoin vain mitkä asiat minua kunnallisessa hoidossa ärsyttää. Itse käyn yksityisellä ja siellä ei syyllistetä jos minulta löytyy hammaskiveä.
.