Lastensuojelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soitaisitko jo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mies soitti nyt lastensuojeluun ja pitivät tilannetta akuuttina, eli sinne on nyt lähiaikoina menossa lastensuojelu, mutta harmi etten pysty jatkoa tietämään, kun en itse asu naapurissa.

Mun mielestä tää on hienoa toimintaa. Liian moni lapsi elää hädässä, eikä ympärillä olevia aikuisia voisi vähempää kiinnostaa. Hienoa, että vielä on ihmisiä, jotka ei vaan puhu vaan myös toimii!

Alkuperäinen kirjoittaja ????????:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mies soitti nyt lastensuojeluun ja pitivät tilannetta akuuttina, eli sinne on nyt lähiaikoina menossa lastensuojelu, mutta harmi etten pysty jatkoa tietämään, kun en itse asu naapurissa.

et asu naapurissa ja tiedät asiat noin muka..siis häh?????????
mistäs tiesit lasten pyrkineen isälleen..kuullostaa kyylää naapuria kuuntele juoruja jutulta!

Joo, olin siellä kylässä toisessa asunnossa ja eri rapussakin, mutta olivat niin hirveät vaatteet, että niihin kiinnitti kyllä ihan ulkonakin huomion, kun muuttivat asuntoon. Yksi tuttuni on käynyt asunnossa ja siksi tietää millaista on sisällä ja itse kävin mielenkiinnosta vain rapussa ja oven takana, jonne asti paska haisi. Samalla kertaa lapset sattuivat koputtelemaan isänsä ovelle.
Ajattelimme jo silloin kun tämä eräs henkilö kävi asunnossa ja kertoi asioita, että pitäisi soittaa, mutta pakkohan se oli ensi itsekkin tarkistaa ja toi paskan haju on kyllä todella voimakas ja tyrmäävä.

Kirjoitin sekavasti.
Eli lapset kolkuttelivat ovelle, niin menin myöhemmin rappuun uudestaan, en siis mennyt ylös asti, kun lapset koputtivat ovelle. (olikohan kielletty soittamasta ovikelloa?)

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ITTE TARKISTASIN EKA ITTE PAIKAT!!!

Samaa mieltä olin. Lasten´suojelu menee sinne pian ja he varmaan ilmoittavat sitten eläinsuojeluun.
Itse mietin miksi joku on ottanut tyttö ja poika kissoja sekaisin, jos jättää leikkauttamatta. Yhden pentueen minäkin vielä ymmärtäisin, olisin ehkä itse ottanut yhden pennun ja halutessani pentuja tettänyt sillä pennut joista olisin voinut jättää yhden tai kaksi itselleni.

Yhteistyössä