N
"Nina"
Vieras
Hei olen todella huolissani perheestä jossa on kaksi lasta. 2v ja eskarilainen. Isä juopottelee ja on silloin väkivaltainen. Joskus lyö perheen äitiä. Ja perheen äiti on syvästi masentunut. Syö rauhoittavia ja välillä myös juo. Perheen äiti on äärimmäisen uupunut ja heillä on mennyt kaikki omaisuus kosteusvaurioiden ym vastoinkäymisten takia. Heidän läpiirissään on myös ollut kuolemantapauksia
Heillä ei ole rahaa ruokaan tai uusiin kalusteisiin puhumatikaan vaatteista. Tilanne mutkikas.
He tarvitsisivat apua. Ovat sitä hakeneet. Kukaan ei auta. Minäkin olen neuvoton???? Pelkäävät että lapset viedään. Minäkin pelkään, mutta voiko näin jatkua???? Vaikeaa kun haluavat apua mutta sitä ei anneta.
Tahtoisin auttaa mutta miten???? Onko lastensuojeluilmoitus ainoa keino??? Pelkään että siitä tulee vaan lisää ongelmia ja perheen äiti romahtaa lopullisesti.
Kävin heillä niin heillä ei ole paljoa mitään huonekaluja, ei edes verhoja
Ei ole rahaa... Ja perheen äiti on todella loppu tilanteeseen. Vastoinkäymiset eivät ole heidän vika. Ja kun tilanne on ollut pitkään vaikea niin perheen isä on ruvennut juopottelemaan ja käyttäytymään väkivaltaisesti.
He tarvitsisivat apua. Ovat sitä hakeneet. Kukaan ei auta. Minäkin olen neuvoton???? Pelkäävät että lapset viedään. Minäkin pelkään, mutta voiko näin jatkua???? Vaikeaa kun haluavat apua mutta sitä ei anneta.
Tahtoisin auttaa mutta miten???? Onko lastensuojeluilmoitus ainoa keino??? Pelkään että siitä tulee vaan lisää ongelmia ja perheen äiti romahtaa lopullisesti.
Kävin heillä niin heillä ei ole paljoa mitään huonekaluja, ei edes verhoja