Lastenkirja KANNABIKSESTA

  • Viestiketjun aloittaja hmm?
  • Ensimmäinen viesti
Vähemmän vaan arvostan kyseistä kasvia tuon kirjan lukemisen jälkeen. Tuo on taatusti jossain pöllyssä laadittu eniveis. :x
 
En lukis omille lapsilleni tosiaankaan, vaikka olen siinä mielessä kannabismyönteinen, etten pidä sitä alkoholia vaarallisempana aineena. Kummankaan käyttö ei ole mielestäni kuitenkaan pelkästään positiivinen ja hieno asia, enkä näe mitään syytä korostaa joka välissä sitä miten hieno aine se kannabis on. Lisäksi minusta olisi aika kamalaa poltella niin että on samalla vastuussa lapsesta. Itse en koskaan käytä kannabista, mutta sellainen ystävä- ja tuttavapiiri että hyvinkin tuttu aine, niin positiivisessa(neutraalissa) kuin negatiivisessakin mielessä. Mua ärsyttää se että monet kohtuukäyttäjätkin korostaa miten siinä kannabiksessa ei ole mitään huonoja puolia tai haittavaikutuksia, vaikka asia ei ole näin. Harva alkoholin kohtuukäyttäjä väittää että viinan kittaaminen on aina ja kaikissa tilanteissa pelkästään hyväksi ja haitatonta.
 
Peyote
Vähemmän vaan arvostan kyseistä kasvia tuon kirjan lukemisen jälkeen. Tuo on taatusti jossain pöllyssä laadittu eniveis. :x
Samat fiilikset. Lisäksi mulle jäi tunne, että kannabis on aikuisten likainen salaisuus, josta pitää sitten lapselle luennoida, kun lapsi saa sen selville, ettei lapsi rupea moralisoimaan ja näin pilaa pössyttelijävanhempiensa elämää.
 
"vieras"
Suoraan sanottuna: MITÄ VITTUA?

Mä en ole mitenkään erityisen kannabiskriittinen, mutta päihde mikä päihde ja ensisijaisesti lapselleni opetan ettei mikään päihde hyvästä ole.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27845701]Suoraan sanottuna: MITÄ VITTUA?

Mä en ole mitenkään erityisen kannabiskriittinen, mutta päihde mikä päihde ja ensisijaisesti lapselleni opetan ettei mikään päihde hyvästä ole.[/QUOTE]

Miten niin ei ole. Vaatii nyt pikkasen perusteluita noin väkevä mielipide. Vai ei ole hyödyllisiä. Pelle.
 
"vieras"
Se on vain kasvi - It's Just a Plant

Hmm... nyt mietin jo että mitähän. Lukisitko omalle lapsellesi? Minkä ikäisille olet ylipäätään kertonut huumeista?
huumeeks mutta oikeasti se on vain kasvi! Minä en oikeasti voi lukea lapsille noita nyky lasten kirjoja ne on lähinnä piilo juttuja. Ennemin nää iki vanhat tarut prinsessa ruusunen! Kait jokainen tajus että sherk oli enemmän aikuisille kuin lapsille!
 
Peyote
[QUOTE="vieras";27846079]Miten niin ei ole. Vaatii nyt pikkasen perusteluita noin väkevä mielipide. Vai ei ole hyödyllisiä. Pelle.[/QUOTE]

Hei vaan pelle sulle taas. Ilmeisesti tollanen kirja sopii sun tarkotuksiin, voit lukea sitä pikku lapsiystävillesi, joita niin mieluusti "opetat".

:x
 
....
[QUOTE="vieras";27846073]Heitä samantien suurinosa kaikkien maiden klassikkoteoksista mäkeen. Tiedoksesi. AIka moni niistä on laadittu vaikka minkä substanssin alaisena.

Itekin varmaan painat duunias kofeiinipöllyssä?[/QUOTE]

kapteeni ä-ni-kaffipäissään - YouTube

Niin ne käännetään kiperät käännökset.
Päätetään tärkeät päätökset
Säädetään säädöt ja säädökset. Kaffipäissään,
kofeiinivärinöissään.
Äijät on tupakkipäissään.
Se on douppausta päivästä päivään.
Kaffipäissään,
kofeiinivärinöissään.
Joo ne on tupakkipäissään.
Se on douppausta päivästä päivään.
 
Tohtori Ketola :D Kuolin. Olihan tuo hieman asenteellinen, mutta moni voisi miettiä asenteitaan esimerkiksi alkoholin käyttämisen kanssa, ei se ole sen kummepaa. Päihde kuin päihde. Toiset ovat haitallisempia kuin toiset, laillisuusstatukseen katsomatta.
 
Tohtori Ketola :D Kuolin. Olihan tuo hieman asenteellinen, mutta moni voisi miettiä asenteitaan esimerkiksi alkoholin käyttämisen kanssa, ei se ole sen kummepaa. Päihde kuin päihde. Toiset ovat haitallisempia kuin toiset, laillisuusstatukseen katsomatta.
Jep. Kyllä tätejä palstalla kohahdutti kun joku ei tyrmännytkään kannabista suorilta kovana huumeena joka johtaa autoradiojen varasteluun ja itsensä myymiseen.

Mutta annas olla, kun joku ehdottaisi että heidän punaviineilleen ja iltakaljoilleen laitettaisiin samanlainen kieltolaki kuin kannabikselle. Samat tädit kerääntyisi nauramaan pilkallisesti idean typeryydelle.

Kaksinaismoralismin ihanuus :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: dipt
"Senna"
Se on vain kasvi - It's Just a Plant

Hmm... nyt mietin jo että mitähän. Lukisitko omalle lapsellesi? Minkä ikäisille olet ylipäätään kertonut huumeista?
Mulla on tota samaa sarjaa!
Kuluu myös:
Lastenkirja kasvissyönnistä
Lastenkirja eläinseksistä
Lastenkirja ympäristäaktivisteista
Lastenkirja räjähteistä
ja
Lastenkirja pedofiileitä, eli miksi naapuri Seppo haluaa nähdä sun pikkarareihin


Ihan ok kirjasarja.
 
"vieras"
[QUOTE="Senna";27846345]Mulla on tota samaa sarjaa!
Kuluu myös:
Lastenkirja kasvissyönnistä
Lastenkirja eläinseksistä
Lastenkirja ympäristäaktivisteista
Lastenkirja räjähteistä
ja
Lastenkirja pedofiileitä, eli miksi naapuri Seppo haluaa nähdä sun pikkarareihin


Ihan ok kirjasarja.[/QUOTE]

Pelle.
 

Yhteistyössä