Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkanää;29272064:Oi, niitä on paljon.
1 v saa valvoa niin pitkään kuin mielii, itsepä siitä kärsii, jos on koulussa väsynyt. En jaksa jankuttaa teinin vieressä, että harjaa hampaat, syö iltapala, älä pelaa liikaa, tee läksyt...Tähän mennessä ollut luottamuksen arvoinen. Koulu on hoitunut ja kokeista tullut kasia ja ysiä.
Teinin koneella ei ole estoja, saa pelata monta tuntia päivässä.
Kuopuksen lapsenvahti on hyvin usein ipad ai tietokone. Lapsi osaa itse laittaa juutuubista videot pyörimään. Saan rauhassa ottaa päiväunet työpäivän jälkeen....
Lapsilla ei ole karkkipäivää. En voi kieltää kersoilta karkia kun itsekin survon sitä suuhuni joka päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heipparallaa th täällä;29274090:Olen itse neuvolan terveydenhoitaja (äitiyslomalla nyt tosin) ja meillä lipsutaan niin monesta asiasta, että huhheijaa. Lapset 2,5v. ja 4kk. Ei mitään kovin selkeää päivärytmiä meillä, nukkumaanmenoaika vaihtelee klo 20-22 välillä. Syödään usein ulkona ja joku ateria saattaa helposti jäädä välistä tai ateria korvataan jollain croisantilla ja pillimehulla. En tosiaankaan tiedä saako lapseni tarpeeksi kalsiumia, kun en oo ikinä laskenut kuinka paljon maitotuotteita syö/juo päivässä. D-vitamiinit unohtuu usein, annan niitä sitten joku toinen päivä vähän enemmän. Hampaiden pesu jää monina aamuina väliin. Telkkaria katotaan liikaa. Ulkoillaan liian vähän, ei joka päivä, vaikka olis hyvä ilmakin, sillä saatetaan pyöriä silloin jossain kauppakeskuksessa. Lahjon usein milloin herkuilla, milloin leluilla, potallekin opetettiin niin, että sai jätskiä tai karkkia, kun tuli pissa tai kakka ja kuivaksi kyllä oppi nopeasti, vaikka ei ihan oppikirjan mukaan mennytJa näitä asioita, joista lipsutaan olis kyllä varmasti lisääkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Heipparallaa th täällä;29274090:Olen itse neuvolan terveydenhoitaja (äitiyslomalla nyt tosin) ja meillä lipsutaan niin monesta asiasta, että huhheijaa. Lapset 2,5v. ja 4kk. Ei mitään kovin selkeää päivärytmiä meillä, nukkumaanmenoaika vaihtelee klo 20-22 välillä. Syödään usein ulkona ja joku ateria saattaa helposti jäädä välistä tai ateria korvataan jollain croisantilla ja pillimehulla. En tosiaankaan tiedä saako lapseni tarpeeksi kalsiumia, kun en oo ikinä laskenut kuinka paljon maitotuotteita syö/juo päivässä. D-vitamiinit unohtuu usein, annan niitä sitten joku toinen päivä vähän enemmän. Hampaiden pesu jää monina aamuina väliin. Telkkaria katotaan liikaa. Ulkoillaan liian vähän, ei joka päivä, vaikka olis hyvä ilmakin, sillä saatetaan pyöriä silloin jossain kauppakeskuksessa. Lahjon usein milloin herkuilla, milloin leluilla, potallekin opetettiin niin, että sai jätskiä tai karkkia, kun tuli pissa tai kakka ja kuivaksi kyllä oppi nopeasti, vaikka ei ihan oppikirjan mukaan mennytJa näitä asioita, joista lipsutaan olis kyllä varmasti lisääkin...
Meillä on aika pienet synnit. Hampaat pestään vain iltaisin, maitona on kevytmaito (tosin tähän ravitsemusterapeutin siunaus), karkkipäiviä ei ole vaan herkutellaan kun tekee mieli. Ainoa mistä tunnen enemmän syyllisyyttä on ulkoilun puute, ei mennä ulos todellakaan päivittäin, hyvä jos kerran kaks viikossa.