Lastenhuone ratkaisuja... Auttakee!

Eli edessä on vauvanhuoneen fiksaus.

Mitä mieltä ootte jos yhteen seinään laittaisi kuviotapetin (beige tai joku räväkämpikin) ja sitten maalais loput seinät jollain luonnollisella värillä?

Toinen vaihtoehto olis tapetoida yläosa, katkasta boordilla/listalla ja maalata alaosa.

Mä en ole mitenkään hyvä tässä :ashamed:

Jos jollakulla ois kuvaa tai löytäis googlettelmalla paremmin ku minä erilaisia ratkaisuja ni olisin enemmän kuin kiitollinen :heart:
 
"vieras"
ei mitään boordeja ja puolikkaita seiniä, ne on so last season :D eka idea on hyvä. Mahdollisesti kannattaa miettiä myös sitä, miten se on muunnettavissa myöhemmin ison lapsen huoneeksi...

meidän poikavauvan huoneeseen on tulossa tälläistä tapettia, väriä vaan ei ole vielä päätetty. Voi olla että tulee ihan beige/harmaa pohjanen niin menee myöhemmin myös mahd. pikkusiskolle tai vaikka vierashuoneena

http://1.bp.blogspot.com/-sRAlkCBpGPk/T-xERKzTkOI/AAAAAAAAAI8/CTXPrBKwCJU/s1600/blog+DSC_7643.JPG

muut seinät maalataan, tuo tehostetapetti tulee vain yhdelle seinälle.
 
[QUOTE="vieras";28428663]ei mitään boordeja ja puolikkaita seiniä, ne on so last season :D eka idea on hyvä. Mahdollisesti kannattaa miettiä myös sitä, miten se on muunnettavissa myöhemmin ison lapsen huoneeksi...

meidän poikavauvan huoneeseen on tulossa tälläistä tapettia, väriä vaan ei ole vielä päätetty. Voi olla että tulee ihan beige/harmaa pohjanen niin menee myöhemmin myös mahd. pikkusiskolle tai vaikka vierashuoneena

http://1.bp.blogspot.com/-sRAlkCBpGPk/T-xERKzTkOI/AAAAAAAAAI8/CTXPrBKwCJU/s1600/blog+DSC_7643.JPG

muut seinät maalataan, tuo tehostetapetti tulee vain yhdelle seinälle.[/QUOTE]

Juu no toi ensimmäinen ratkasu on aika lähellä, alas asti en tapettia laita (paitsi nyt jos menee vain yhdelle seinälle) ennenku vauvakin on sen ikänen ettei enää ole sitä revin tapetit seinistä kun äiteen silmä välttää tuo tapetti on ihan kiva!
 
"vieras"
Juu no toi ensimmäinen ratkasu on aika lähellä, alas asti en tapettia laita ennenku vauvakin on sen ikänen ettei enää ole sitä revin tapetit seinistä kun äiteen silmä välttää tuo tapetti on ihan kiva!
niin no toki jos se on järkiratkaisu :) mutta mun kokemuksen mukaan ne tapetit voi repiä se leikki-ikäinenkin, jos on sen tyyppinen kaveri. Itse taisin repiä vielä kouluiässäkin :D ja revin ne boorditkin, jakkaralle vaan seisomaan, olin ihan karsee kakara siis!
 
[QUOTE="vieras";28428733]niin no toki jos se on järkiratkaisu :) mutta mun kokemuksen mukaan ne tapetit voi repiä se leikki-ikäinenkin, jos on sen tyyppinen kaveri. Itse taisin repiä vielä kouluiässäkin :D ja revin ne boorditkin, jakkaralle vaan seisomaan, olin ihan karsee kakara siis![/QUOTE]

No se on ihan totta.. Meillä onneks nuo kaksi on jo päässy siitä ohi, viimeinen tilanne oli se kun poika löysi mun avaimet ja huoneen nurkan :rolleyes: Veti sitten avaimella nurkan pilalle...

Mä vaan jännitän sitä että maalaamalla tulee kolkko huone, mutta kaikki mulle vakuuttaa ettei tule :)
 
nou bambia!
Juu, boordit tosiaan niin mennyttä aikaa että unohda ne! Itse en tuollaista lastentapettia laittaisi lainkaan vaan sellaisen mikä tosiaan menee sitten leikki-ikäiselle/murrosikäiselle myös. Verhoilla, matoilla ja tyynyillä sitten jotain tuollaista lapsi-vauvajuttua.
 
jöös
Haluatko oikeasti noita vauva-kuosisia tapetteja?

Eikö olisi järkevämpää laittaa jotain kivan väristä vaikka raidallista tapettia (tai tähtiä, ruutua, sydäntä, mistä nyt kukakin tykkää) ja tuoda nuo vauvahahmot vaikka verhoissa, tyynyissä tai matossa?

Estalla (Esta home ja Esta kids) esim paljon kivoja raikkaita raitoja monissa väreissä.
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Me ollaan mietitty tapeteissa sitäkin, että tykätään välillä vaihtelusta, eli mikään huone ei ole pysyvästi lastenhuone tai aikuisten makuuhuone. Meidän lastenhuone näyttää tällä hetkellä tosi neutraalilta, mutta toinen makkari taas tulee olemaan värikäs. Ja silti molemmat on muunneltavissa, ja siksi mitään selkeästi lasten tapetteja ei ole. Eikä boordeja.

Meillä on vinokatto makkareissa joten listalla on katkaistu tapetti, se ei jatku ylös asti melkein kolmeen metriin, näyttäisi hassulta. Mutta itse en tykkää yhtään siitä että ylhäällä on tapetti ja alhaalla maali.

Mistä te sitten ikinä tykkäätte, niin käyttäkää mielikuvitusta! Vaikka meitä mielipiteen laukojia riittää :)D) niin yhtä oikeaa ratkaisua ei minusta ole.
 
No siis me voidaan ihan hyvin nyt laittaa lastentapettiakin, koska seuraavan ikävaiheen kohdilla lähtee koko kämppä remonttiin ja varmasti sen aikaa viihtyy nuissakin tapeteissa :)

Ehdoton en tietenkään ole minkään lastentapettien suhtee, enhän silloin olis täältä kysynytkään mitään :)

Tämäkin on kiva, ja moni muukin (mun mielestä siis)


Tarroja en halua.
 

Yhteistyössä