Hei, kiinnostaisi tietää miten perheissänne on lastenhoito jakaantunut? Miehelläni 2 lasta, 9 ja 12v ja ovat meillä vähintäänkin joka toinen viikko. Lisäksi on 1yhteinen puolivuotias vauva. Käytännössä hoidan vauvan yksin ja sen lisäksi huolehdin vielä näistä mieheni lapsista. Laitan ruuat, pyykit, huolehdin läksyt, kotiintulot, pelien pelaamisen ja mitä kaikkea tämän ikäisten elämään sitten kuuluukaan. Mies vain ilmoittaa menoistaan ja menee kuin sinkkupoika. myös viikonloppuisin. Nyt alkaa mitta täyttymään, sillä valvon vauvan kanssa tosi paljon. Lepoaikaa ei ole eikä mies anna mitään arvoa sille, että hoidan hänen lapsiaan. Jos olen väsynyt ja yritän vauvan päikkäreiden aikana nukkumaan, en saa pyytää lapsia menemään kavereilleen(jotta saisin nukkua). Miehen mielestä lasten pitää saada olla täällä aina kun haluavat. Viis siitä mitä minä haluan ja tarvin. Olen puhunut asioista monta kertaa, ollaan riidelty rajusti ja mikään ei siltikään muutu. Nyt tosissani mietin onko tämä ihminen se, jonka kanssa haluan enää olla.
Kertokaa onko tämä työnjako normaali, eli valitanko ihan turhasta..
Kertokaa onko tämä työnjako normaali, eli valitanko ihan turhasta..