Lastenhoitajista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sofia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sofia

Jäsen
24.08.2004
36
0
6
Niin,místä saitte hänet,kuinka usein hän käy teillä ja mikä on palkka tunnilta.?
entä luottaisitteko,jos näkisitte neuvolan seinällä ilmoituksen,jossa 14.v tyttö etsii lastenhoitotyötä,ja itse tarvitsisit lastenhoitajaa,niin palkkaisitko hänet.jos palkkaisit,niin milllä peruusteella ja jos et niin MIKSI?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 19:09 sofia kirjoitti:
Niin,místä saitte hänet,kuinka usein hän käy teillä ja mikä on palkka tunnilta.?
entä luottaisitteko,jos näkisitte neuvolan seinällä ilmoituksen,jossa 14.v tyttö etsii lastenhoitotyötä,ja itse tarvitsisit lastenhoitajaa,niin palkkaisitko hänet.jos palkkaisit,niin milllä peruusteella ja jos et niin MIKSI?
En voi vastata tuohon hoitajakyselyyn palkan ym. suhteen, koska meillä ei ole ketään vakituista hoitajaa ja taksat vaihdelleet.
Mutta tuohon ikään sellainen mielipide, että äkkiseltään en kyllä uskaltaisi ihan noin nuorelle lapsiani hoitoon antaa! Meillä on ollut useampi aika nuori likka hoitamassa tyttöjä, ja kyllä se vaan on ollut niin, että 16v hoitaja reippaudestaan huolimatta ei oikein saanut kuria tuolle 3v:lle vilkkaalle lapselle, 18v:aat taas ovat pärjänneet hienosti. Auktoriteetti siis puuttui. Tiedän, tiedän, onhan se henkilökysymyskin tietty, mutta ainakin meidän kokemus on tällainen. Vaikka itsekin olin aikoinaan 13v:na naapurin lapsia pari viikkoa kaitsemassa... :whistle:

Yhteistyössä