Lastenhoitaja, Turku

Hei!

Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä.

Terveisin
Johanna Ojanen
Gsm: 041-5483880
Email: johanna.ojanen@suomi24.fi

Jos sulle on kerta tullut niin paljon tarjouksia niin miksi sitten laittelet viestejäsi koko ajan? Keskellä yötäkin!?? Mulle tulee ainakin aika omituinen kuva sinusta, vaikket sitä tarkoittaiskaan. Onnea kuitenkin etsintään...

kummaa
Ja eihän omat viestisi ole tarkoitettu sinulle vaan niille lapsiperheille joita etsit. Kyllä jokainen osaa katsoa muutkin kuin sen päivän aikana ilmestyneet ilmoitukset. Kärsivällisyyttä- sitä jos mitä tarvitaan myös lastenhoidossa!

Täytyy ihmetellä eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella toisia? On liikaa viestiä, on väärään aikaan on sitä on tätä. Tämä viestipaljous on tullut vahingossa, en tiennyt että ne näkyy kaikki samalla ruudulla yhtäaikaa. Luulin, että vanhimmat viestit "häviää" pidemmälle listaan. Ja tiedoksi, että en kyllä tietääkseni ole yöllä laittanut viestiä, sillä käytän konetta ainoastaan päivisin ja iltaisin.

Sinulle vieras joka kyselit ajasta ja palkasta, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen johanna.ojanen@suomi24.fi niin vastaan sinulle!

No olkoon sitten. Olisin vain halunnut tietää tuon kaltaiset asiat etukäteen, että tietäisi edes suuntaa. Mutta olkoonpa sitten. Jos tilaan lastenhoitajan järjestöltä (esim. MLL tai Väestöliitto) niin saan tietää palkkoja etukäteen.

Mutta onnea töiden etsintään.

Heippa!

Kyllä minä periaatteessa hoidan niin monta lasta kuin sinulla on, ehkä joku 4-5 olisi maksimi :) Olen ottanut 5 euroa/ tunti. Viikonloppuisin voin aina joskus hoitaa yön yli, tarkoitan tällä etten ihan joka viikonloppu, mutta silloin tällöin. Soita toki jos tarvitset hoitajaa.

Yhteistyössä