Lastenhoitaja häihin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen, mutta halusin vain sanoa miten ihana idea palkata lastenhoitaja! Olin juuri viikonloppuna juhlissa kahden pienen kanssa ja kaikki aika meni lasten paimentamiseen, ei paljon ehtinyt sukulaisten kanssa tarinoida eikä vaihtaa kuulumisia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.


No ei se suuri vaiva, siis kustannus, ole varata henkilöä koko juhlan ajaksi (siis siellä juhlapaikalla).

Muoks. Ja kukas ohjaa lastenhoitajan työhön jos te ottatte sen kesken juhlan...
 
Oltiin pari vuotta sitten häissä jossa oli lapsille ihan oma kerros, oli lastenhoitaja ohjaamassa menoa, valkokankaalta tuli piirrettyja, rooliasuja johon sai pukeutua ja lavalla esitellä, piirustus vehkeitä jne...

Lapset olivat erittäin tervetulleita myös aikuisten zembaloihin yläkertaan mutta ihan omakin puuhapaikka oli heille, ja voi että miten hyvä järjestely.

Oli kyllä muutenkin kaikin puolin maailman ihanimmat ja tunnelmallisimmat häät :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.

Pienimmät syövät purkista omat ruuat jo aiemmin. Usein vanhemmat syöttävät lapset ensin ja tuovat lapset leikkimään ja hakevat sitten itselleen ruuan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Oltiin pari vuotta sitten häissä jossa oli lapsille ihan oma kerros, oli lastenhoitaja ohjaamassa menoa, valkokankaalta tuli piirrettyja, rooliasuja johon sai pukeutua ja lavalla esitellä, piirustus vehkeitä jne...

Lapset olivat erittäin tervetulleita myös aikuisten zembaloihin yläkertaan mutta ihan omakin puuhapaikka oli heille, ja voi että miten hyvä järjestely.

Oli kyllä muutenkin kaikin puolin maailman ihanimmat ja tunnelmallisimmat häät :heart:

Kuullostaakin aivan ihanalle, eikä tartte aikuisten sanoa jo tylsistyneille lapsille et odota nyt hetki ja ei nyt ihan vielä mennä jne.........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.

Pienimmät syövät purkista omat ruuat jo aiemmin. Usein vanhemmat syöttävät lapset ensin ja tuovat lapset leikkimään ja hakevat sitten itselleen ruuan.

Riippuu niin paljon lapsistakin. Meidän vauhtiveikko ei ruuan syötyään (ja syö yleensä nopeasti, aikuiset hyvä kun ehtivät aloittaa) malttaisi tuollaisessa tilanteessa pysyä paikoillaan vaan haluais touhuamaan ja tutkimaan paikkoja. Joten minustakin olisi hyvä olla hoitajan paikalla aikaisemmin.

Meidän oli tarkoitus omiin häihimme palkata lastenhoitajia, mutta kun kyseessä pieni paikkakunta ei ollutkaan sille päivälle yhtään hoitajaa. Leikkipaikka oli järjestetty ja lapsissa onneksi eri ikäisiä, niin isommat katsoivat välillä pienempien perään :)

 

Yhteistyössä