V
Vepasto
Vieras
Jos häihin palkaa MLL:n hoitajan, niiin mihin kellonaikaan se kannattaisi pyytää? Kirkko on kolmelta, ruokailu ilmeisesti 17.00 tai vähän myöhemmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Oltiin pari vuotta sitten häissä jossa oli lapsille ihan oma kerros, oli lastenhoitaja ohjaamassa menoa, valkokankaalta tuli piirrettyja, rooliasuja johon sai pukeutua ja lavalla esitellä, piirustus vehkeitä jne...
Lapset olivat erittäin tervetulleita myös aikuisten zembaloihin yläkertaan mutta ihan omakin puuhapaikka oli heille, ja voi että miten hyvä järjestely.
Oli kyllä muutenkin kaikin puolin maailman ihanimmat ja tunnelmallisimmat häät :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Kaveri ajatteli palkata häihin lastenhoitajan. Mut mietittiin, et ei varmaan ennen ruokailua tartte, ku lapset kuitenkin syövät myös.
Pienimmät syövät purkista omat ruuat jo aiemmin. Usein vanhemmat syöttävät lapset ensin ja tuovat lapset leikkimään ja hakevat sitten itselleen ruuan.