Kuinka toimisit tässä tilanteessa?(häihin menosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tilanne se että tänään oli tarkoitus lähteä koko perhe ystävämme häihin ja mies toimii siellä vielä kuvaajana.
noh,eilen illasta toinen isompi lapsista valitteli kun on kylmä ja hieman nuhasen kuuloinen.yöllä sitten nousi kuume,37,8 ja nyt on aamulle kans hieman koholla,37,6...
miten tekisit:kipeää lasta ei häihin voi viedä mutta nyt taas sitten meiltä muilta,isää lukuunottamatta,jääpi häät väliin...itseä ei niinkään harmita ja nuorimmainenkaan ei niitä vielä sillain ymmärrä mutta taas toinen isompi sisko ja tieten kipeänä oleva sisko harmittelee nyt kovasti kun ei sitten päästykkään...:(olen luvannut että haettas sitten meille kotia joku kiva elokuva ja herkuteltas sitten täällä kotona.eihän se korvaa tieten hääjuhlia mutta jotain nyt kuitenki...

olisiko pitänyt hankkia lapsenhoitaja siksi aikaa että muut pääsisi häihin mutta kipeänä oleva jäisi hoitajan kanssa kotia siksi aikaa?itseä ei tämä ajatus houkuta yhtään,jotenki ei haluta sitten lähteä jos yksi joutuu jäämään kotia kun muut lähtevät juhliin...

mielipiteitä :)!?

Jos matka ei ole kovin pitkä, kävisin vamaan lasten kanssa kirkossa ja ajaisin sitten kotiin. Saattais riittää tytöille prinsessamorsiamen näkeminen kirkossa ja tultaisiin tyytyväisinä kotiin sairastamaan. Meijän lapsille olis ok, mutta lapset on niiiiin erilaisia.

Minkä ikäinen tämä kipeä lapsi on? 37,8 nyt ei suoranaisesti ole kuumetta...

Auttaisko siis, jos ihan ottais nappia naamaa ja lähtis vaan? Itse varmaa menisin niin tai sitten kipelle hoitaja ja itse lähtisin häihin ja laittaisin vaan lääkettä nassuun, jos siltä tuntuu.

Kyllä minä varmaan menisin hetkeksi niiden kaikkien lapsien kanssa, sillä tuo 37,8 astetta on vasta lämpöä, eikä estä isompaa lasta täysin toimimasta. Sit kun sairaalle iskee väsy, niin lähtisin pois juhlista (niin että mies jää kuvaamaan). Voihan olla, että kahden tunnin päästä ei siitä lämmöstä ole enää tietoakaan ja sit on turhaan jäänyt häät väliin. Mun mielestä häät on kuitenkin sen verran tärkeet juhlat ettei niistä ihan pienellä syyllä pois jäädä.

isä ei tosiaan voi katsoa lasten perään kun joutuu tosiaan kuvaamaan koko ajan.
ja kun tosiaan ei varsinaisesti kuumetta ole mutta lämpöä kuitenkin niin mietin että kyllähän sen lääkkeillä saa laskemaan mutta kuinka kipeäksi sitä tule kun lähtee tuonne liikkumaan ja juhlapaikalla varmasti sitten menoa riittää kun muitakin lapsia on...

Kyllä terveetkin ihmiset on häiden ym juhlien jälkeen ihan "poikki", ja lapsi on kuitenkin tulossa kipeeksi (ei voi tietää mikä sillä on tai on tulossa) niin en lähtis juhliin viemään.

Jos mahdollisuus lastenvahtiin niin jäis vain tuo kipeä lapsi kotiin ja itse tulisin muiden lasten kanssa ajoissa juhlista kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Susa:
Kyllä terveetkin ihmiset on häiden ym juhlien jälkeen ihan "poikki", ja lapsi on kuitenkin tulossa kipeeksi (ei voi tietää mikä sillä on tai on tulossa) niin en lähtis juhliin viemään.

Jos mahdollisuus lastenvahtiin niin jäis vain tuo kipeä lapsi kotiin ja itse tulisin muiden lasten kanssa ajoissa juhlista kotiin.

Näin minäkin ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
äiti kipeän kanssa kotiin ja muut kuvaaja-isän matkaan paitsi jos kuvaustehtävä on niin vaativa, ettei isä voi samalla katsella lasten perään.

No ei näin, kuvaaja ei voi toimia lastenvahtina.

No sehän taas riippuu lasten iästä ja kuvaustehtävästä. Kyllä esim. 7v ylensä osaa käyttäytyä ilman jatkuvaa vahtimistakin, tai ainakin pitäisi ;) Ja hääpari saattaa halua 5 mappia kuvia jokaisesta momentiusta tai ihan vaan peruskuvia sieltä täältä.

Minä en laittais miehen mukaan yhtään lasta, koska kuiten täytyy keskittyä olennaiseen eli siihen kuvaamiseen. Jos ois mahdollisuus saada hoitaja toiselle lähtisin käymään ja tulisin ajoissa sitten kotiin.

Yhteistyössä