Sain kassillisen vaatteita lapsellemme tutulta äidiltä.Yllätyin, että joku vielä tänä päivänä haluaa ilmaiseksi jotain antaa ja tietysti oli mukava saada vaatteita.
Toinen äiti myi minulle halpaan hintaan heidän lapsille pieneksi jääneitä vaatteita ja kiva oli taas saada lisää ja uusia vaatteita ja suosin muutenkin kierrätystä erittäin paljon.
Mutta mikä pisti silmään :ashamed: monet vaatteet olivat tosi huono kuntoisia ja kulahtaneita :/ sekä näissä saaduissa että ostetuissa.Toinen vielä kehui, että ovat hyväkuntoisia
No kai sitä jokainen näkee sitten niin eri lailla vaatteen kunnon.Ja osa vaatteista oli tosiaan varmaan 80-luvulta ja 90-luvun alkupuolelta, aivan kamalia.Itse en nimittäin edes kehtaisi antaa esim. tahraisia vaatteita kenellekään tai sitten sellaisia hirvityksiä, joita itsekään en pitäisi.
Mutta kiitollinen kait pitäisi olla näistäkin, mutta pisti vain miettimään.
Toinen äiti myi minulle halpaan hintaan heidän lapsille pieneksi jääneitä vaatteita ja kiva oli taas saada lisää ja uusia vaatteita ja suosin muutenkin kierrätystä erittäin paljon.
Mutta mikä pisti silmään :ashamed: monet vaatteet olivat tosi huono kuntoisia ja kulahtaneita :/ sekä näissä saaduissa että ostetuissa.Toinen vielä kehui, että ovat hyväkuntoisia
Mutta kiitollinen kait pitäisi olla näistäkin, mutta pisti vain miettimään.