lasten vaatteiden tilaaminen ulkomailta ja niiden koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölöömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölöömö

Vieras
moikka!

osaisko joku viisaampi kertoa noista koko hommeleista? 5t 6t 7t..? haluaisin tilata lapsille vaatteita mutta en tiedä mitään noista koko jutuista ja vaatteet tulisivat kiinasta. lasten koot on 116cm ja toinen käyttää sekä 122cm ja 128cm. mutta mikä vastaisi noiden kokoa tuossa ikä hommelissa vielä kun tulee toiselta puolelta maailmaa.? onko ketään tietoinen tai tilannut?

No ostaisin kyllä aika isoja kokoja.. Itse oon ostanut paljon keskieuroopasta ja niissäkin saa olla isoja kokoja. Esim 2-vuotiaalle ei ollut 4-vuotiaan kokoa oleva paita yhtää liian iso...
Ja onhan kiinalaiset varsinkin tosi pieniä....

Googlesta näet kaikkien miesten naisten lasten ja kenkien kokotaulukot eli googleta. Kiinasta kun tilaa kannattaa tosiaan ostaa isommat mitä oikeesti ostaisi, kinkit on pienikokoisia.

Aika usein niissä vaatteissa on koot sentteinä tai tuumina kun rullaa ilmoitusta alas. Itse en osta sellaisia joissa ei ole, vauvanvaatteet on ollut poikkeus ja niissä kuukaudet on pitänyt hyvin paikkansa (siis kun koot on esim 6-12 kk, 12-18 kk jne)

juu niinhän ne on :D mut mietin sitä et mahtaako heittää sentillä tai kahdella vai kymmenellä.. ajattelin tuota aliexpressiä.. no laitan esimerkin, jos joku tietäis sit mikä kannattaa tolle 116 senttiselle ottaa vai löytyykö ollenkaa
http://www.aliexpress.com/item/2014-new-autumn-winter-thermal-batman-Children-Tracksuit-casual-kids-clothing-sets-boys-and-girls-hoodie/2030122110.html

ja toinen mitä en ymmärrä on noi kaikki sentit, vyötäröt sun muut.. en osaa yhtään englantii ja se mittaaminenki tuottaa päänvaivaa. :D mitataanko se lapsesta vai sen jostain sopivasta vaatteesta ;DD voi kun tunnen itseni viisaaksi :D

Yhteistyössä