Lasten synttäreille Pienet kolmioleivät?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Millainen sekoitus kandee tehdä kinkkuisten leipien väliin?Kyseessä on siis 2 ja 4 vuotiaiden syndet :) niin aikuisille kuin lapsille


Ja sitten tarttis ehdotuksia mitä toisia vois olla noitten kinkkuisten ohella?Mutta EI tonnikala... :D
 
majoneesia, kurkkusalaattia?

broileri minuuttipihvejä paistaa ja niistä viiltää ohuita suikaleita(parempaa ku pelkkä leikkele) ja vaikka paprikaa,kurkkua ja majoa niiden väliin
 
Minä näen tässä potentiaalisesti erittäin sotkuiset tilat ja lapset synttäreiden jälkeen...Siis jos on kaksivuotiaista vieraista kysymys. Majoneesia, tsatsikia ja muuta kivaa valuvaa ja sottaavaa. Aikuisille varmaan maistuu mainiosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonpilaaja:
Minä näen tässä potentiaalisesti erittäin sotkuiset tilat ja lapset synttäreiden jälkeen...Siis jos on kaksivuotiaista vieraista kysymys. Majoneesia, tsatsikia ja muuta kivaa valuvaa ja sottaavaa. Aikuisille varmaan maistuu mainiosti.

lapset on lapsia antaa niiden olla :):) ei ainakaan haittaa mua jos on sotkuista synttäreiden jälkeen :D
 

Yhteistyössä