Lasten suusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiipi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttö oli n.2-3v kun tykkäs kovasti vissystä ja huuteli kaupassa kovaan ääneen, että ottetaan äiti sitä vittuvettä!!

Ostin itelleni alkkareita ja neiti 8v kysy, että minkä kokoset pitäis olla, sanoin kuiskaamalla, että L tai XL ja neiti karjasee oikein isolla äänellä, että AI L TAI XL??? (no kyllähän musta päällepäinkin näkyy, etten mitään xs:ssää käytä, mut noloa silti...)

miun poika 6v. totes tossa jokunen aika sitten kun miulla oli sellanen aika avoin kauluksinen paita päällä että "äiti näytä povi" myö oltiin miehen kaa että TÄ!,MITÄ! kysyin että tiietkö mikä se povi edes on johon poika sano "tietysti tissit".mistä se on ton oppinu ei meillä käytetä povi sanaa. :D
nyt se hokee alvariinsa sitä povee,kaikilla on nyt povi ja niitä pitäs näyttää.voi jestas mikähän siitäkin viel tulee. :)

Oltiin vuosia sitten mun vanhempien luona, iso sukuporukka koolla. Oltiin siinä ulkona grillaamassa, kun mun sisko kysy mieheltään, että MITÄ IHMETTÄ SULLA ON HOUSUISSA?? (mies oli sotkenu jossain housunsa). Heidän 3-vuotias tyttö sit näppäränä vastasi:"Äiti, etkö sä tiedä, että siellä on pippeli ja pallit!" :laugh:
Tää täti lähti sisälle nauraa... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miun poika 6v. totes tossa jokunen aika sitten kun miulla oli sellanen aika avoin kauluksinen paita päällä että "äiti näytä povi" myö oltiin miehen kaa että TÄ!,MITÄ! kysyin että tiietkö mikä se povi edes on johon poika sano "tietysti tissit".mistä se on ton oppinu ei meillä käytetä povi sanaa. :D
nyt se hokee alvariinsa sitä povee,kaikilla on nyt povi ja niitä pitäs näyttää.voi jestas mikähän siitäkin viel tulee. :)

:laugh: :laugh: :laugh:

Poika oli silloin 3.5v Oli mennyt mummin kanssa saunaan ja kun olivat tulleet saunasta pukuhuoneeseen ja mummi laittoi rinuleita päälle ,katsoi poika tarkkaan ja tokaisi: Mummi sulla on hyvät kuhmut=) Kyllä oli mummilla naurussa pitelemistä.

Meillä toinen tytöistä toivoo pikkusiskoa ( minä siis nyt raskaana ) Kysyin sit, että miksi ei veljeä niin tuumas: että kun sille pojalle kasvaa kikkeli ja siitä tulee ihan karvanen, niin kuin iskäsin :laugh:
Toinen oli sit, kun lapset kuuli sanan adhd, niin kaupassa ollessamme sitten laulelivat että meilläpä on haadeehoodee :laugh:

Yhteistyössä