Lasten suusta :D

Noniin, kertokaapas sitten hauskoja juttuja elävästä elämästä, joita olette kuuleet lasten suusta :D

Itse kuulin omakohtaisesti parhaimman tähän astisista metrossa talvella.

Isä, äiti, isosisko ja pikkuveikka n.5v istuivat metrossa viereisellä penkkirivillä.

Pikkupoika alkoi siinä sitten selvittämään miesten ja naisten eroja omassa mielessään.
Lopulta pitkän ihmettelyn tuloksena pojalle suorastaan välähti.

Hän kailotti kovaan ääneen:

Mulla ja isillä on nakit ja äitillä ja siskolla on sämpylät :D

Voihan nämä ruumiin alueet hodarinakin ajatella =)
 
naurattaa vieläkin
Mun lapsilla on 1 v 7 kk ikäeroa ja esikoinen osasi puhua todella hyvin ikäisekseen.
Vauva oli noin 1 kk ja oli lattialla sitterissä. Esikoisella ja lasten isällä oli sellainen "vitsi" keskenään, jostain hampparimainoiksesta, jossa sanottiin " Missäs on pihvi?" Tyttö meni sitten pikkusiskon luo sitterin vieseen ja sanoi " Vauva, missäs on pihvi?". Iskä sanoi tytölle, että ei vauva syö pihviä niin se ei tiedä. Tyttö oli hetken hiljaa ja sanoi: " Vauva missäs on tissi?"
 
No rantsussa alko naurattaa kun naapuri pyyhekunnassa tyttö alkoi höpöttää munasta ja kuinka joka paikka on ihan munassa ja hän istuu munan päällä jne jne jne...

Ja äiti koittaa sanoa, et älä sano muna, sano kinderi.

Tyttö vaan innostuu lisää selittämään muna juttuja. Oli selkeästi hoksannu, et äiti menee hämilleen :D
 
ja lisää
Tytöt olivat noin 4 ja 5 vuotiaita, kun nuorempi sanoi, että kun hän on iso, hän häluaa äidiksi ja tahtoo ainakin 7 vauvaa. Vanhempi tyttö purskahti itkuun ja sanoi, äiti mä en halua yhtään vauvaa kun mä haluaisin vaan opiskella! ( nyt on tyttö menossa lukioon ja sai peruskoulusta huippu hyvän päättötodistuksen, joten ehkä jo silloin tiesi mitä haluaa, nuorempi ei onneksi vielä oo tekemässä minusta mummia )
 
Lauantaina tuli se perheleffa baseballia pelaavasta apinasta. Poika 2,5v istui tässä vieressäni sohvalla ja odotti aina apinan ilmestymistä ruudulle. Sitten se vanha tummaihoinen mies tuli ruutuun ja poika sanoi: Kato apina. Oli siinä korjailtavaa...

Siskon tyttö aikanaan kysyä kailotti Anttilassa kovaan ääneen siskoltani: Äiti, miksi noitten norsujen pippeli roikkuu tossa?
 
korvathöröllä
Bussissa ehkä 4-5v pojan kysely tuokio äidiltä :
Äiti mitä muisti on? Onko se samanlainen ku pleikkarissa?MInkä väristä muisti on? Äiti onko mun aivot vihreet?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
No rantsussa alko naurattaa kun naapuri pyyhekunnassa tyttö alkoi höpöttää munasta ja kuinka joka paikka on ihan munassa ja hän istuu munan päällä jne jne jne...

Ja äiti koittaa sanoa, et älä sano muna, sano kinderi.

Tyttö vaan innostuu lisää selittämään muna juttuja. Oli selkeästi hoksannu, et äiti menee hämilleen :D
meillä poika puhuu myös kinderistä munana ja useemmin kun kerran on kailottanu kaupassa " äiti, mä haluun munaa" on myös huomaavaisesti kysynyt että "haluatko äiti säkin munaa?"
 
iljettavä vitsi.
Kesken erään pelin jossa tietyissä ruuduissa lukee 'saat tyttövauvan', ym. perhetapahtumia, poika päätyy sellaiseen ja toteaa -en halua tyttöä, käsken vaimon tekemään abortin!! Siinä häkeltyi hiljasiks muut (aikuis)pelaajat, että mistä semmosia oppinu..luuli kai että olis ollu jotenkin hauskaa.
 

Yhteistyössä