Lasten suusta!

Olin eilen kuopuksen kanssa kaupassa ja kassajonossa sitten vanhempi pariskunta alkoi jututtamaan poikaa (3v.).
Poika sitten kysyi heiltä, että "missä teidän koti on?"
"Me asumme tuolla Nousiaisissa", oli vastaus.
"Ai, me asutaan maapallolla", sanoi poika totisella ilmeellä siihen.

 
:heart: :heart: :LOL: :LOL:

Mä kuulin kerran seuraavan keskustelun bussissa. Tyttö n. 7 v ja äiti.

"Äiti, miks roboteissa on ruuveja?"
"No, että ne pysyis kasassa eikä menis rikki."
Hiljaisuus.
"Äiti, miks ihmisissä ei oo ruuveja?"
"noku noku " :snotty:

:D mun mielestä vaan jotenkin niin sulonen... Kaikkee ne pienet miettii :)
 
Meidän tytön(3v8kk) mielestä iskä käy töissä Pallivahassa. Hänestä itsestää tulee kuulemma isona Pensselisetä....... :LOL:
 
Ja mun pikkuveli (siis paino sanalla pikku, meillä on melkein 16 v ikäeroo) totes mulle kerran, että "Sisko, tiesitkö, että ennen vanhaan kun ei vielä ollut junia, rekat kuljetti ihmisiä paikasta toiseen" :heart:

Tuo ennen vanhaan kuulosti samalta kuin silloin kun minä olin nuori...
 
Esikko oli 4 vuotias ja oltiin aiemmin käyty keskustelua jotta tummaihoisia ei pidä kutsua neekereiksi.
No,mies oli kaupassa ja mie pojan kanssa autossa,ohi kulki somali ja poika laittoi pään ulos ikkunasta,tuumas tovin ja huusi "kato äiti,tiikeri" :D
 
Meillä on 4-vuotias tyttö ollut aina suht kärkäs suustaan :whistle:

Esim. Tyttö oli vähän alle kolme vee ja osasi tuolloin jo puhua sujuvasti. Lotrasin vessassa jotain käsisuihkun kanssa,taisin pestä kylppäriä tms.niin tyttö tulee viereen ja sanoo: Äiti laita hana jo kiinni kun muuten tulee niin iso vesilasku :)

Tyttö oli muistaakseni 3,5v ja mittaili miestäni katseellaan jonka jälkeen tokaisi: Älä huoli isi,kyllä noi sunkin lihakset vielä kasvaa :D Mies oli aika otettu :D

Leikittiin tytön kanssa pari kuukautta sitten kauppaa ja tyttö toi olkkarin pöydälle ´myytäviä tuotteita´joita minä sitten ostin. Annoin tytölle ´rahaa´jonka jälkeen typy kysyy: Laitetaanko pankki vai luotto? :D Ai miten niin ollut mun kanssa usein kaupassa :whistle:
 

Yhteistyössä