V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
I rest my case!Missä myönnän, että on menossa "ihmiskoe"? En todellakaan ole sitä mieltä, että on mikään koe vaan tarkoitus on suojella ihmisiä sairaustumiselta.
Missä myönnän, että on menossa "ihmiskoe"? En todellakaan ole sitä mieltä, että on mikään koe vaan tarkoitus on suojella ihmisiä sairaustumiselta.
I rest my case!
Miksi? Pitäisikö sinun puolestasi nähdä rokotteeseen kuollut/”kitumaan jäänyt”?Voi voi.. Sun tekisi hyvää nähdä ihmisiä, jotka ovat pahasti sairastuneet.
Sinuna harkitsisin taukoa Kaksplus palstoille. Mitä jos olet täysin väärässä ja moni vanhempi uskoo kirjoituksiasi. Kannattaa vain kirjoittaa mitä itse tekee. Et siis anna lastesi ottaa piikkiä.No tuo ei asiaa muuta suuntaan tai toiseen - rokote on kokeellinen, sitä ei ole tutkittu riittävästi. Monet harkitsevat sen ottamatta jättämistä ja se on mielestäni ihan fiksua.
Miksi? Pitäisikö sinun puolestasi nähdä rokotteeseen kuollut/”kitumaan jäänyt”?
Mä en kritisoi puolesta tai vastaan, mutta faktat on faktoja, niitä ei pidä mennä vääristelemään vaikka sinun mielestä kaikkien tulisikin ottaa rokote.
Ja, miksi öyhöttää jos riskiryhmäläiset ja sinäkin olette rokotteen jo ottaneet?
Tehän olette nyt omien kirjoituksienne valossa turvassa, eikö?
Sinuna harkitsisin taukoa Kaksplus palstoille. Mitä jos olet täysin väärässä ja moni vanhempi uskoo kirjoituksiasi. Kannattaa vain kirjoittaa mitä itse tekee. Et siis anna lastesi ottaa piikkiä.
Selvä juttu. Minut on rokotettu ja that's it. Käytän maskia niin kauan kuin sitä suositellaan.
En aio eristäytyä kotiini koronan takia.
Mä lähen viemään lapsia peleihin, muttaNiin ja mitä jos Lissun lapset haluavat rokotteen, kieltääkö hän sen heiltä?
Mä lähen viemään lapsia peleihin, mutta
jääkää te spekuloimaan.
Tulen illalla katsomaan mitä (teidän kuuluisia) faktoja on pöytään lyöty!
Mukavaa päivää kaikille!
Minä lähden lämmittämään mikrossa Prisman ale 30 % Huono äiti-brändin kana-ateriaa.Tuossahan sulle on niitä tarjoiltu jo vaikka miten.
Pysykäähän terveinä
On myös laaja-alainen koe menossa koronan kanssa.Eli myönnät, että tässä on laaja-alainen ihmiskoe menossa ja sitten ihmettelet miksi jotkut pohdiskelevat haluavatko osallistua…?
Linkkiä on varmaan turha pyytääMonille tullut vakavia haittoja rokotteesta, ja enemmän nuoremmat niistä kärsineet.
Niin, Amerikassa, missä lapset on muuten enemmän kärsineet myös taudista.Monille tullut vakavia haittoja rokotteesta, ja enemmän nuoremmat niistä kärsineet. Siinä mielessä en pitäisi lasten rokottamisen hyöty - haitta suhdetta rokotusta puoltavana
Mitä hyötyä siitä rokotteesta on, jos nuoret saa koronan muutenkin lievänä?
Onko sillä väliä saako parin päivän kuumeen ja lihassäryn rokotuksesta vai taudista?
Koronan jälkitautina voi saada sydänlihastulehduksen, mutta sen voi saada myös rokotuksen jälkioireena, tai vaikka influenssan jälkeen.
Amerikassa on raportoitu paljon haittoja nuorten koronataudista sekä rokotuksesta. Suomessa ei ole juurikaan ollut kumpaakaan.
Miten vanhempana vastaat lapsen kysymykseen :" äiti kuolenko minä nyt"? Kyseessä lapsi, joka sairastui koronaan.
Mä lähen viemään lapsia peleihin, mutta
jääkää te spekuloimaan.
Tulen illalla katsomaan mitä (teidän kuuluisia) faktoja on pöytään lyöty!
Mukavaa päivää kaikille!
Juu tuu vaan, jos vaikka joskus osaisit itsekkin niitä faktoja esittää kun muista otat oppia.