Lasten rokotukset. Puolesta ja vastaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi voi.. Sun tekisi hyvää nähdä ihmisiä, jotka ovat pahasti sairastuneet.
Miksi? Pitäisikö sinun puolestasi nähdä rokotteeseen kuollut/”kitumaan jäänyt”?

Mä en kritisoi puolesta tai vastaan, mutta faktat on faktoja, niitä ei pidä mennä vääristelemään vaikka sinun mielestä kaikkien tulisikin ottaa rokote.

Ja, miksi öyhöttää jos riskiryhmäläiset ja sinäkin olette rokotteen jo ottaneet?
Tehän olette nyt omien kirjoituksienne valossa turvassa, eikö?

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
No tuo ei asiaa muuta suuntaan tai toiseen - rokote on kokeellinen, sitä ei ole tutkittu riittävästi. Monet harkitsevat sen ottamatta jättämistä ja se on mielestäni ihan fiksua.
Sinuna harkitsisin taukoa Kaksplus palstoille. Mitä jos olet täysin väärässä ja moni vanhempi uskoo kirjoituksiasi. Kannattaa vain kirjoittaa mitä itse tekee. Et siis anna lastesi ottaa piikkiä.
Selvä juttu. Minut on rokotettu ja that's it. Käytän maskia niin kauan kuin sitä suositellaan.
En aio eristäytyä kotiini koronan takia.

Miksi? Pitäisikö sinun puolestasi nähdä rokotteeseen kuollut/”kitumaan jäänyt”?

Mä en kritisoi puolesta tai vastaan, mutta faktat on faktoja, niitä ei pidä mennä vääristelemään vaikka sinun mielestä kaikkien tulisikin ottaa rokote.

Ja, miksi öyhöttää jos riskiryhmäläiset ja sinäkin olette rokotteen jo ottaneet?
Tehän olette nyt omien kirjoituksienne valossa turvassa, eikö?

Faktat on faktoja, kyllä, siksi kannatan rokotetta.

Sinuna harkitsisin taukoa Kaksplus palstoille. Mitä jos olet täysin väärässä ja moni vanhempi uskoo kirjoituksiasi. Kannattaa vain kirjoittaa mitä itse tekee. Et siis anna lastesi ottaa piikkiä.
Selvä juttu. Minut on rokotettu ja that's it. Käytän maskia niin kauan kuin sitä suositellaan.
En aio eristäytyä kotiini koronan takia.

Niin ja mitä jos Lissun lapset haluavat rokotteen, kieltääkö hän sen heiltä?

Kampanjan tiedot harhaanjohtavia
Tampereen yliopiston Rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet sanoo, että Pelastetaan lapset -ryhmän väittämät ovat joko tahallisesti tai tahattomasti virheellisiä ja harhaanjohtavia.
– Tarkoitushakuisesti halutaan nähdä lasten ja nuorten rokottaminen huonona.
Hänen mukaansa ryhmän sivustolla oikeastaan kaikki tieto on harhaanjohtavaa. Sivustolla muun muassa väitetään, että Maailman terveysjärjestö WHO ei suosittelisi rokottamista 12–15-vuotiaille.
– Sehän ei pidä paikkaansa. WHO on linjannut, että rokotetta voidaan käyttää 12 vuodesta ylöspäin. Jo aiemmin WHO linjasi, että 12–15-vuotiaiden riskiryhmien rokottaminen on ok.

Niin ja mitä jos Lissun lapset haluavat rokotteen, kieltääkö hän sen heiltä?
Mä lähen viemään lapsia peleihin, mutta
jääkää te spekuloimaan. :thumbsup:
Tulen illalla katsomaan mitä (teidän kuuluisia) faktoja on pöytään lyöty! ;)

Mukavaa päivää kaikille!❤️

Tuossahan sulle on niitä tarjoiltu jo vaikka miten.

Pysykäähän terveinä
Minä lähden lämmittämään mikrossa Prisman ale 30 % Huono äiti-brändin kana-ateriaa.
Käyn sitten ulkona katsomassa yhtä ulkoilutapahtumaa.
Selasin uutisia Riikka Purra vaalista. Minullekin taitaa tulla Jussia ikävä.
Eihän tätä Kaksplus av palstaa voi seurata muuten kuin huumorilla.
Vein eilen Anna-lehden roskiin ja ostin uutta luettavaa. Britti Vogue on virkistävää selattavaa.
Paljon korujuttuja. Koronan takia ihmiset laittavat säästyneet rahat koruihin. En kaipaa lisää koruja.

Mitä hyötyä siitä rokotteesta on, jos nuoret saa koronan muutenkin lievänä?
Onko sillä väliä saako parin päivän kuumeen ja lihassäryn rokotuksesta vai taudista?
Koronan jälkitautina voi saada sydänlihastulehduksen, mutta sen voi saada myös rokotuksen jälkioireena, tai vaikka influenssan jälkeen.
Amerikassa on raportoitu paljon haittoja nuorten koronataudista sekä rokotuksesta. Suomessa ei ole juurikaan ollut kumpaakaan.

Monille tullut vakavia haittoja rokotteesta, ja enemmän nuoremmat niistä kärsineet. Siinä mielessä en pitäisi lasten rokottamisen hyöty - haitta suhdetta rokotusta puoltavana

Mitä hyötyä siitä rokotteesta on, jos nuoret saa koronan muutenkin lievänä?
Onko sillä väliä saako parin päivän kuumeen ja lihassäryn rokotuksesta vai taudista?
Koronan jälkitautina voi saada sydänlihastulehduksen, mutta sen voi saada myös rokotuksen jälkioireena, tai vaikka influenssan jälkeen.
Amerikassa on raportoitu paljon haittoja nuorten koronataudista sekä rokotuksesta. Suomessa ei ole juurikaan ollut kumpaakaan.

Mitä ihmettä taas??

Yhteistyössä