Lasten Pioni kengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sellaisia katselin kolmansiksi 1½v. eli onko ne hyvät, kokemuksia kaipaan. Olen ihan pihalla näissä kenkä asioissa. Jo olen ostanut Eccot ja Rihterit olis hankinnassa sillä goren tapasella kalvolla.
Auttakaa jookos, ei noissa marketeissa saa apua myyjiltä kuitenkaan.

Ovat hyvät. Jos neuvoja ja opastusta lapsen kenkäasioissa kaipaat, käänny OIKEAN kenkäkaupan puoleen. Tosin esim Sokoksen kenkäosastolta voit löytää asiansa osaavan myyjän ;o)

Ainakin seinäjoen prismassa oli parempia ensiaskelkenkiä, kuin siinä lähimmässä kenkäkaupassa. Ja asiantunteva, ammattitaitoinen myyjäkin.
Kenkäkapassa olen saanut ihan päinvastaista palvelua.

Pionin muuminilkkurit on ja on hyvät. Helppo laittaa jalkaan kun on vetoketju sivussa.
Nilkkurit ollu meillä käytössä kauppareissuilla ja jos on ollu parempia menoja.
Kevätkengissä taitaakin olla pelkät nauhat ja niitä meille ei valitettavasti tule. Täytyy olla tarralliset kengät.

kiitos kaikille vastanneille, tarkoitin tuolla pihalla olemisella sitä etten tiedä just esim Pionin laadukkuutta, tähän asti on ollut meillä vain Eccoja, mutta haluaisin löytää muitakin hyviä kenkiä. Tähän asti on kaikki ostettu juuri hyvien myyjien opastuksella kenkäkaupasta tai tavaratalosta, mutta tuossa meidän marketissa ei kyllä myyjiä osastolla juurikaan näe, kuin aamusta kuormaa mahdollisesti purkamassa.
Katselin Prismassa noita kevään poikien Pioneja ja niissä oli tarralliset kengät ja vieläpä hyvin kohtuullisen hintaiset. Vaikuttivat hipaluksen jälkeen kyllä hyviltä, täytyy huomenna mennä kokeilemaan niitä.

Yhteistyössä