Lasten pappa (appiukko) vaihtaa naista jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisa

Vieras
Erosi edellisestä nuorikostaan viime elokuussa, tai silloin muuttivat erilleen. Sen jälkeen heti treffipalstalle ilmoitus ja naisia kiertoon. Appiukko siis n. 50 -vuotias. Nyt on sitten uusi "vaimoke" jonka haluaisia tuoda meille ja esitellä lapsille. Lapset ymmärtävät jo asioita ja vanhempi ihmettelee kun papalla on eri nainen. Appiukko tuntenut tämä uuden naisen muutaman kuukauden ja kuulemma kohta muuttavat yhteen.
Minä en haluaisi, että hän tuo naista meille saati siten yleensäkään tarvitse lapsille uutta naista esitellä tässä vaiheessa. Kamala hinkun kuitenkin tuoda se näytille, käy ajelemassa naisen kanssa meidän ikkunoiden alla vaikka sanottu ettei haluta tässä vaiheessa naista meille.
Mitä sinun mielesäsi pitäisi tässä tilanteessa tehdä ja milloin on "oikea" aika jälleen esitellä lapsille uusi"mummi"-puoli....Näitä mummipuolia on jo 2 kpl ennestään....

Ei ole valiettavasti 50 villitys. Kuuluu sen luonteeseen ja yksin ei osaa olla. Rahalla saa vähäksi aikaa ja sitten näyttää todellisen luonteensa....Joka on todella paha.
Melkein tekisi mieli varoittaa tätä uutta naista, se raukka kun ei tiedä mihin on ryhtymässä....Appiukko on todella henkisesti sairas

Isäni on samanlainen kun appiukkosi. Mulle ei kuitenkaan hänen asiat kuulu ja meille voi tulla ihan milloin vain käymää uuden heilansa kanssa. Minulle se ei ole ainakaan mikään ongelma.Ei melllä mitään "mummi-puolia" esitellä vaan kerrotaan nimi ja se jää sit siihen. Miks joka asiasta pitää tehä ongelma?

ymmärrän kyllä, mun anoppi on samanlainen. ei jaksais tutustua uuteen koko ajan...
sun miehen kuuluu olla se joka sanoo isälleen milloin voi tuoda näytille. mut mikä olis se oikea aika? se on vähän vaikee määritellä. mikä on se mitta jolla arvioidaan suhteen kesto. se on vaikeeta.. jos esittelis vaan papan ystävänä sen naisen? en oikeen osaakaan auttaa :)