Lasten omaan kirjakerhoon kuuluvat

vieras
ne on käyttänyt sun keräämät bonukset ja vähentäny laskusta.ja jos ei,niin on niiden moka ja sä maksat sen vitosen ja olet tyytyväinen.mikäli käyvät urputtamaan myöhemmin niin sä et ole velvollinen maksamaan mitään enempää kun kerran he on sen laskun sulle tehny ja lähettäny.se on ihan paska kerho muuten mun mielestä.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ne on käyttänyt sun keräämät bonukset ja vähentäny laskusta.ja jos ei,niin on niiden moka ja sä maksat sen vitosen ja olet tyytyväinen.mikäli käyvät urputtamaan myöhemmin niin sä et ole velvollinen maksamaan mitään enempää kun kerran he on sen laskun sulle tehny ja lähettäny.se on ihan paska kerho muuten mun mielestä.. =)
Bonuksia tuossa kuitenkin lukee olevan se 10 mikä kuuluu ollakkin.
Eikä niitä mun käsittääkseni noista kuukauden paketeista edes vähenellä.

Niin ja meillä lapset tykkää noista disneyn saduista esim. Autot niin toi on meille vallan passeli kirjakerho =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ne on käyttänyt sun keräämät bonukset ja vähentäny laskusta.ja jos ei,niin on niiden moka ja sä maksat sen vitosen ja olet tyytyväinen.mikäli käyvät urputtamaan myöhemmin niin sä et ole velvollinen maksamaan mitään enempää kun kerran he on sen laskun sulle tehny ja lähettäny.se on ihan paska kerho muuten mun mielestä.. =)
Bonuksia tuossa kuitenkin lukee olevan se 10 mikä kuuluu ollakkin.
Eikä niitä mun käsittääkseni noista kuukauden paketeista edes vähenellä.

Niin ja meillä lapset tykkää noista disneyn saduista esim. Autot niin toi on meille vallan passeli kirjakerho =)
Mä kans liityin siihen joskus nimenomaan niitten Disney kirjojen takia,mut sit huomasin,että siellä ei ollutkaan niin paljon niissä kuukauden paketeissa meille mieluisia kirjoja ja ylimääräiset oli aina jotain Nalle Puhia niin jäin pois.Lisäks mulla oli todella paljon ongelmia sen laskutuksen kanssa niin ei hermo kestäny..
 

Yhteistyössä