?
-----------.------------
Vieras
Mä alan olla täynnä tuota lapsen kanssa nukkumaanmennessä olevaa tappelua..meillä sama rytmi ja iltatouhut,pesujen jälkeen vesitilkka ja hyvää yötä+pusut,laulut soimaan,yleensä mies menee istumaan lastenhuoneen lattialle ja siitä se ilo repeää!!! joskus harvoin suostuu nukahtamaan ilman tappelua,MINUN pitäisi olla vieressä istumassa, Olen ollutkin ja silti show jatkuu... Lapsi temppuilee,ei auta uhkailu,eikä kiristys,meillä oli lista jonne kerättiin tarroja kun meni kiltisti nukkumaan,oli raksilistaa ja kun tietty määrä rakseja sai palkinnon..hetken se toimi! Ollaan herätetty aamusta ettei nukkuis kovin pitkään ja illalla sitten väsyttäisi. Olen vienyt joskus lapsen ulos,mutta sinnekkin olisi vain kiva päästä!Olen ottanut lattialle matonpäälle nukkumaan,mutta siinäkin olisi vain kiva nukkua, olen kertonut satuja,laulanut,yrittänyt pitää mukavana tilanteena nukkumaanmenon,ollut itse positiivinen ja kannustanut lasta nukkumaan,kehunut hyvän illan jälkeen jne jne...Huonona iltana lopussa minulla menee hermot ja nostan ääneni tai jos mies nukuttaa niin ääni nousee aika nopeastikkin. Olen uhkaillut jopa poliisilla,mutta eipä sekään oo auttanut.
Kyseessä siis 5v todella voimakastahtoinen lapsi! Onko tuo enään ihan normaalia noin isolta lapselta? Muistelen että tällä lapsella on aina ollut nukkumaanmeno vaikeaa,MITÄ MÄ TEEN TON KANSSA???? Ei auta sanoa että olet jo iso tyttö! Pitääkö minun alkaa itse nukkuttamaan ja ajaa ukko pois,vai miten? Välillä kun mies ei ole ollut paikalla saan lapsen tosi helposti uneen.. Ei jaksaisi joka ilta tätä kaameaa showta!!!Huoah!
Kyseessä siis 5v todella voimakastahtoinen lapsi! Onko tuo enään ihan normaalia noin isolta lapselta? Muistelen että tällä lapsella on aina ollut nukkumaanmeno vaikeaa,MITÄ MÄ TEEN TON KANSSA???? Ei auta sanoa että olet jo iso tyttö! Pitääkö minun alkaa itse nukkuttamaan ja ajaa ukko pois,vai miten? Välillä kun mies ei ole ollut paikalla saan lapsen tosi helposti uneen.. Ei jaksaisi joka ilta tätä kaameaa showta!!!Huoah!