Lasten nimiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tinneritussi:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
En suutu. Tytön nimi on. Ehkä tunnetumpi kirjoitusmuoto on Christel, mutta mua ei oikein nappaa nuo C-"väännökset" ja muutenkin tuo yksinkertainen kirjoitusmuoto sopii paremmin veljesten nimiin.

C-"väännökset??" Anteeksi nyt Estu, mutta kumpikohan nimi se väännetty on, Christel vai Kristel...?!? Vai olisiko Tanielkin "aluperäisempi" versio Danielista? Ei siinä mitään, ihan kivat nimet sun lapsilla, mutta älä pliis vertaa Christel-nimeä mihinkään "oikeisiin" C-väännöksiin kuten Caisa ja Mico.

No voi kamalaa - anteeksi! Korjaan nyt sitten tässä viestissä sanan VÄÄNNÖS, sanaan KIRJOITUSMUOTO. Onko nyt parempi? Pointti kuitenkin se, etten tykkää, jos nimessä on C...olkoon sitten vaikka Nico tai Christel. Piste.

No voi kamalaa - anteeksi! Korjaan nyt sitten tässä viestissä sanan VÄÄNNÖS, sanaan KIRJOITUSMUOTO. Onko nyt parempi? Pointti kuitenkin se, etten tykkää, jos nimessä on C...olkoon sitten vaikka Nico tai Christel. Piste.

Noh, äläs nyt hermostu siellä... :) Ihan kivat nimet sun lapsilla, myös se Kristel.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinneritussi:

Noh, äläs nyt hermostu siellä... :) Ihan kivat nimet sun lapsilla, myös se Kristel.

En mä nyt hermostunut, mutta kun laitin tuon "väännös"-sanan heittomerkkeihin, niin ajattelin, että muut tajuaisivat, etten tarkoita juuri sitä sanaa. Sillä hetkellä en vaan löytänyt sopivaa sanaa siihen. Eikä mua haittaa, vaikkei nimistä tykätä, kun itse kuitenkin tykkään :) Enkä nyt todellakaan vertaisi Christel-nimeä Caisaan, Peccaan tms =) Mutta siis tarkoitin linjaa Christian - Kristian, Christer - Krister eli MUN silmääni nuo K-alkuiset ovat mukavampia. Että näin :D

Yhteistyössä