Lasten nimet pinoon ja kerrotaan rehellisesti mutta asiallisesti mielipiteitä nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Poikaset
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon niin ihastunut Nooa nimeen, jos meille viel tulis vauva niin se olis Nooa :heart:
Huolestuttavaa kenties, kun vauvakuumeisena jo pohdin nimenkin valmiiksi... vaikka lapsiluku on kyllä jo täynnä.

Sorry, meni ot eli kommentoin vaan ap:n lapsen nimeä :ashamed:
 
hj
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumea:
mä tykkään kans noista nimistä :)
meillä Marius Aatu Oliver, Milka Iida Sylvia ja Minea Lumi Adele.
Oi Minea! Mun mielestä se on tosi ihana nimi ja rakastan sitä Minea-hahmoa Sinuhe Egyptiläisessä :)
Marius kiva mutta jotenkin naismainen, Milka ihana raamatun nimi, Minea kans kaunis.
 
Guten morgen
Marius on yleinen miehen nimi ainakin täällä keskieuroopassa. Ei musta kuulosta naismaiselta yhtään. Mario on naisen nimi täällä, mutta se kuulostaa aivan miehen nimeltä.
 
-mila
Alkuperäinen kirjoittaja hj:
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumea:
mä tykkään kans noista nimistä :)
meillä Marius Aatu Oliver, Milka Iida Sylvia ja Minea Lumi Adele.
Oi Minea! Mun mielestä se on tosi ihana nimi ja rakastan sitä Minea-hahmoa Sinuhe Egyptiläisessä :)
Marius kiva mutta jotenkin naismainen, Milka ihana raamatun nimi, Minea kans kaunis.
Mä en tiennyt että Milka tulee raamatusta, luulin et siitä suklaasta. :D Onko vanhasta ja millanen henkilö siinä? :)
 
-mila
Alkuperäinen kirjoittaja Guten morgen:
Marius on yleinen miehen nimi ainakin täällä keskieuroopassa. Ei musta kuulosta naismaiselta yhtään. Mario on naisen nimi täällä, mutta se kuulostaa aivan miehen nimeltä.
Super Mario.. Johtuiskohan siitä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Risella harmaana:
Meillä perinteiset Mikael Turkka Tapani, Aleksi Miika Tapio, Sofia Iida Emilia ja Sonja Inka Lyydia. Mutta tykkään noista kaikista nimistä mitä on ollut.
En tiedä et mitä minun piti kommenttoida, mut kommenttoin näitä.
Kivoja ''tavallisia'' suomalaisia nimiä. Tykkään.
 

Yhteistyössä