V
Vieras
Vieras
Te ketkä käytätte niitä niin miksi? Onko ne parempilaatuisia kun tavalliset vaatteet? Tarkoitan siis Elle, Gap, Gymboree, Lego, Girandola ym. Onko näillä hyvä jälleenmyyntiarvo ja mistä näitä saa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Lapset puetaan merkki vaateisin miksi? siksi että minä tykkään niistä ovat laadukkaita, yksin kertaisen kauniita ja on se mun juttu!
meillä käytetään Kenzo, Burberry, cant, Tommy siis ihan arki vaateina.
Löytyy myös Gymboree,gap, lego. Ellellä on hienoja vaateita mutta niiden perus trikoopaita on mielestäni huono hintaansa nähden muut vaatteet ovat hyviä!
Myös MyandI, L&B tykkään perus juttuja
mutta kyllä meillä on h&m ja Lindexiäkin!
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:no Kyllä meillä Tampereellä myydään Nanoux nimisessä kaupassa lapsille cantin vaateita. Paitoja neuleita.....ihan vauvasti asti....
just just vaan sulle
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :joo on se gant kylläpäs täällä nyt viilataan pilkkua!
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Juu kauppa on Nanouk eikä nanoux kuten kirjotin aluksi ja sitten mun mielestä on vaikeempi saada esim gymboreen vaateita kun cantin vaateita täältä Tampereelta!
Jos joku tietää kaupan joka myy gymboreeta niin kertokaan oon "tilannut" niitä huutonetin kautta kunten gap:äkin.