Lasten merkkivaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Te ketkä käytätte niitä niin miksi? Onko ne parempilaatuisia kun tavalliset vaatteet? Tarkoitan siis Elle, Gap, Gymboree, Lego, Girandola ym. Onko näillä hyvä jälleenmyyntiarvo ja mistä näitä saa?

Girandola kun otetaan pois niin on parempilaatuisia. Meillä ainakin merkkivaatteet menee hyvinä vielä pikkusiskolle kun muut saa laittaa kyllä roskiin, kulahtavat ja vanuttuvat.

No mainitsemistasi merkeistä meillä käytetään lähinnä Elleä, mutta muuten kyllä arvokkaampia lastenvaatteita, Katvigia, Småfolkia, Ej sikke lejtä ja muita kivoja pikkuisia uusretromerkkejä ja niitä käytetään siksi, kun tykätään niiden laadusta ja ulkonäöstä =)

Siksi, etta ovat aina maksaneet paljon vahemman kuin Suomessa maksaisi. Olen antanut niita mielellani sitten eteenpain kavereille. Tyytyvaisena ovat aina vastaanottaneet.

Olen tykastynyt Gymboreen, Laurenin, Hilfigerin,Nautican, Hush Puppies, Pumpkinpatchin vaatteisiin, jos vaan hyvalla hinnalla saan

Legoa on noista meillä käytetty, esikoisen vaatteita on kuopuksellakin käytössä, lapsilla ikäeroa 7 vuotta ja värit ja kuosi on pysynyt collegepaidoissa kunnossa.

Ihan selkeesti ovat parempilaatuisia.
Itse en merkkivaatteita uutena osta (tietystä syystä... :D ), mutta poika on lahjaksi paljon saanut mm Legoa ja Gantia yms ja ihan selkeesti kestävät paremmin kuin joku tavis Tokmannin paita, josta jo eka pesussa saumat kiertää ja värit haalistuu...

TOISAALTA taas pieni lapsi, joka koko ajan kasvaa vaatteistaan ulos...tarviiko se neljänkymmenen euron farkkuja?

Kukin tietysti tyylillään ja ne joilla sitä pätäkkää on, miksei sitä sitten hassaa vaikka lapsen vaatteisiin, onhan niitä turhempiakin kulutuskohteita :) .

Tyttö on sellainen "rimpula" eli siis pitkä ja hoikka esim Ellen farkut on melkein ainoat joita en joudu kursimaan kokoon vaan ovat suoraan sopivat.
Legon vaatteista tykkään itse.
Tosin meillä on sekaisin merkkiä ja ei merkkiä ja mitä milloinkin, ostetaan niitä vaatteita mitkä näyttää hyvältä ja mielyttää käyttäjää + ovat sopivan kokoisia

Noista mainitsemistasi merkeistä meillä on/on ollut Elleä, Legoa ja Gapia. Enkä kyllä ole havainnut että ne olisi yhtään sen paremman laatuisia kuin esimerkiksi H&M:n vaatteet :| . Tarkoitan siis sitä, että ovat hyvälaatuisia kuten H&M-vaatteetkin (jotka on uskomattoman hyvälaatuisia hintaansa nähden) =). Mutta onhan (osa) niistä oikein kivan näköisiä, ja niillä on hyvä jälleenmyyntiarvo, joten jos ja kun edullisesti saa niin ostan niitä...ruotsinlaivalta esimerkiksi. Legon vaatteet on vaan niin sairaan suurta mallia, että meidän normaalisti kokoa 110 käyttävälle tytölle piti ottaa Legon farkkucaprit kokoa 98, ja nekin on hieman reilut :o .
Meillä käytetään merkkivaatteita iloisesti sekaisin Lindexin, H&M:n, markettivaatteiden ja kirppislöytöjen kanssa :).

Meilläkin käytetään merkkivaatteita (Tommy, Gant, Ticket to heaven, Timberland) ja TODELLA paljon paremmin kestää esim. pikkuveljelle kuin ns. halpavaatteet jotka pesuissa nyppääntyy ja haalenee.

En tiedä lasketaanko Marimekko merkkivaatteihin, mutta niiden vaatteet taas pehmenee ihanasti kun pesee paljon. Mutta värit säilyvät hyvin silti.

Minä olen sekakäyttäjä ;) Pojalla on pääosin halpiksia (NameIT/Exit ja H&M), joita täydennetään _alesta_ esim Gant:lla ja Timberlandilla. En tiedä ovatko myös MiniMayoral tms merkkivaatteisin laskettava.

Merkkivaatteita ostan lähinnä ulkonäön takia. Välillä halpiksilla on sellainen street-muoti päällä ja hirveitä printtejä. Merkkivaatteet ovat sävyiltään/väreiltään klassisempia ja näin siis minun mieleisempiä.

Edellisen kanssa samoilla linjoilla. Itse en siedä pojalle mitään Spiderman-, örkki- tms. juttuja ja noilla merkkivaatteilla on yleensä enemmän silmää miellyttäviä kuoseja. Toki laatu on myös parempaa. Itse olen tykästynyt Po.Pin vaatteisiin, loistava laatu eikä kamalan kallis. Meillä käytetään myös Legoa, Mayoralia, Timberlandia, Gapia ja Nextiä (ei varsinainen merkkivaate, mutta laatu hyvä). Myös Henkkamaukkaa löytyy, samoin jotain Lindexiä ja Bogia, jos laatu ja kuosit ovat kohdillaan.

Lapset puetaan merkki vaateisin miksi? siksi että minä tykkään niistä ovat laadukkaita, yksin kertaisen kauniita ja on se mun juttu!
meillä käytetään Kenzo, Burberry, cant, Tommy siis ihan arki vaateina.
Löytyy myös Gymboree,gap, lego. Ellellä on hienoja vaateita mutta niiden perus trikoopaita on mielestäni huono hintaansa nähden muut vaatteet ovat hyviä!
Myös MyandI, L&B tykkään perus juttuja
mutta kyllä meillä on h&m ja Lindexiäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Lapset puetaan merkki vaateisin miksi? siksi että minä tykkään niistä ovat laadukkaita, yksin kertaisen kauniita ja on se mun juttu!
meillä käytetään Kenzo, Burberry, cant, Tommy siis ihan arki vaateina.
Löytyy myös Gymboree,gap, lego. Ellellä on hienoja vaateita mutta niiden perus trikoopaita on mielestäni huono hintaansa nähden muut vaatteet ovat hyviä!
Myös MyandI, L&B tykkään perus juttuja
mutta kyllä meillä on h&m ja Lindexiäkin!

Ai teillä käytetään CANT-vaatteita. Mistä niitä saa? Ei taida kovin merkkitietoinen kuitenkaan olla tämä äiti....

Juu kauppa on Nanouk eikä nanoux kuten kirjotin aluksi ja sitten mun mielestä on vaikeempi saada esim gymboreen vaateita kun cantin vaateita täältä Tampereelta!
Jos joku tietää kaupan joka myy gymboreeta niin kertokaan oon "tilannut" niitä huutonetin kautta kunten gap:äkin.

Lutan niiden laatuun ja menevät hyvinä jopa kolmella lapsella! Ne ovat myös klassisia eivätkä mene muoti hömpötysten mukana. Pukeudun itsekkin laadukkaisiin, klassisiin vaatteisiin, miksi ei lapseni? Ja inhoan shoppailua, en pidä kaupoissa kuljeskelusta-pääsen helpommalla kun tunnen ja luotan että näiltä merkeiltä löydän haluamani.Ja palvelu on aina hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä :
joo on se gant kylläpäs täällä nyt viilataan pilkkua!

No kaipa sinäkin olet mielummin juuri täsmälleen sen niminen kuin olet etkä sinnepäin. Lähdepä esim. googlettamaan merkillä cant niin et varmasti löydä etsimääsi. Miksei näissä saa olla tarkka?

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Juu kauppa on Nanouk eikä nanoux kuten kirjotin aluksi ja sitten mun mielestä on vaikeempi saada esim gymboreen vaateita kun cantin vaateita täältä Tampereelta!
Jos joku tietää kaupan joka myy gymboreeta niin kertokaan oon "tilannut" niitä huutonetin kautta kunten gap:äkin.

Minusta Suomessa ei myyda Gymboreeta. Nyt sentaan toimittavat nettikaupan kautta Suomeen, ennen sekaan ei ollut mahdollista

Kertokaa minulle, mistä löydätte pk seudulla Elle, Gap, Gymboree, Lego, Laurenin, Hilfigerin,Nautican, Hush Puppies, Pumpkinpatchin, Kenzon jne vaatteita? Entä myydäänkö Elleä missään nettikaupassa??? Oon kovasti koittanut etsiä netistä elleä myyvää nettikauppaa löytämättä. :(

Legoa saa ainakin Jr Junioreista, ja joista pikku vaateliikkeistä olen ostanut.

Mutta pääasiassa meidän talouden lego-vaatteet tulevat kirppiksiltä, ovat erittäin hyvä laatuisia, siis kirppikseltä ostettuna hintahaarukalla 2-4 euroa, kestävät kahden pojan kulutuksen ja vielä myydessä saa omansa pois.

Gapia olen ostanut myös joskus alesta. Muutamia muita merkkejä myös kirppikseltä huomattavan edulliseen hintaan.

Mutta muuten oli kyllä liuta aivan outoja vaatemerkkejä. Ja toisaalta isoja summia en raaski vaatteista maksaakaan.

Meillä ei ole vielä omia lapsia, mutta 3 kummilapselle olen ostanut aina joulu/synttärilahjoiksi merkkivaatteita ja kovasti ovat äidit tykänneet ;) Niin ja vauvalahjoiksi sun muiksi myös. Omalle tulevalle vauvalle sitten taas kyllä myös Lindexiä ja H&Mää, ovat kivan näköisiä ja ei niin väliä vaikka ei kauaa hyvänä pysyisikään.

Yhteistyössä