Lasten lukumäärästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄitiX2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄitiX2

Vieras
Olen aina ajatellut, että kaksi lasta olisi mukava määrä. Nyt on kaksi ja mietin miksei kolmaskin? Koska sen oikeasti tietää onko lukumäärä just nyt täysi vai onko tämä vaan ohimenevää vauvakuumetta. Järjellähän tietenkin pitäisi ajatella, onko meillä mahdollisuutta vielä lisää tehdä lapsia, pitääkö vaihtaa isompaa taloa, auto ja jne.. Oletteko te muut tienneet kuinka monta lasta haluatte jos mahdollista vai miten lastenlukumäärän päätös teillä on tehty?

mul vaihtelee ajatukset aina ... hyppisin onnesta jos tulisin raskaaksi mutta meil ei ole suunnitelmissa nelosta enää... toisena päivänä silittelen omaa mahaani ja haaveilen että siel kasvais pieni ihmisen alku , toisena päivänä otan järjen käyttöön ja ajattelen että ei voitas antaa lapsille sitä kaikkee mitä nyt jos neljäskin olisi.... pitäs hankkii uutta autoo asuntoo jne...

Mä ajattelin joskus, ettei mun tarvii tehdä yhtään ihmistä lisää tänne maailmaan. Vauvakuumetta ei ole oikeastan koskaan ollut.
Nyt on yksi lapsi. Todennäköisesti jää tähän kun on ollut melko rankkaa ja ikääkin on... Mutta joskus ajattelee, että kyllä sisarus olisi toiselle hyvästä. Saapä nähdä, mutta veikkaan että tää yksi riittää. Mies samoilla linjoilla, eli välillä tekee mieli toista, huonoina päivinä tosiaan ei.

Meillä se meni vähän niin, että kerta kiellon päälle :D Oltiin todellakin varmoja sen jälkeen, ettei meille enää lisää lapsia. Kuopus on kyllä niin ihanan persoonallinen ja valoisa lapsi, että olen hyvin kiitollinen, kun hän päätti syntyä perheeseemme =) :heart:

Mä ajattelin pitkään, että nää kaks riittää piiiiitkäks aikaa.. Mutta sitten päätös kolmannen yrittämisestä tuli melko nopsaa.. Kun ei tarvinnu juurkaa vaihdella autoi, asuntoi, tavaroi jne.. Joten nyt ei-enää-neljättä on helppo perustella näillä aineellisilla tekijöillä ;)

Mutta siirto kahdesta kolmeen lapseen ei ollut mielestäni merkittävä :)

kaksi on mielläkin kohta ajankohtainen luku mutta haaveilen suuremmasta perheestä :D :heart: mieskin sen tietää... sanoi vain että jos nyt näitä kahta kasvattaisi ensin vähän aikaa :whistle: katsellaan sitten miten aika menee ja jos kun jaksaa vielä.. no 31 "vasta" ja vasta mittarissa.. ehtihän äitinikin kolmannen ennen 40 "tehdä" ja jotenkin toivoisin ainakin kolmea lasta :ashamed:

Yhteistyössä