Mä en kyllästy katselemaan ja kuuntelemaan kun tyttö 2,5 vee leikkii yksinään, nyt poneilla.. "Voi äitini, minulla on maha kipeä!" "voi lapseni, minä tästä hoidan sinua" "Me ollaan sinisiä" "voi että, mitä tapahtui minun kaleleille (kavereille), ne nukkuu" "Minä osaan, katsokaa!" "Tälleen tää ja tälleen tää.."....jne. Kaikkea hassua höpötystä..
Toi on ihan ylisöpöä
Oli vaan pakko sanoa.. Tätä näkee harvemmin kun pojalla ja tytöllä on keskenään paljon menevämmät leikit yleensä kun poika ei oikein osaa keskittyä istumaan vaan lattialla ja kipittelemään poneilla sinne tänne tmv.
Kivaa katsella sitäkin kun yhdessä kaivelevat mutakuoppia pihalla ja hoitavat jotain tärkeää proggista, toinen täyttää taaperokärryn kuralla ja toinen käy kippaamassa sen jonnekin ja välillä istuvat vesilammikossa uittaen kylpyankkoja ja veneitä
Onko muilla samaa, että joskus on vaan kiva olla ja katsella mitä ne piltit touhuavat? Ja tuntuu että siihen siirappisuuteen "Voi ne on niiin ihania!", voisi vaikka hukkua
Toi on ihan ylisöpöä
Kivaa katsella sitäkin kun yhdessä kaivelevat mutakuoppia pihalla ja hoitavat jotain tärkeää proggista, toinen täyttää taaperokärryn kuralla ja toinen käy kippaamassa sen jonnekin ja välillä istuvat vesilammikossa uittaen kylpyankkoja ja veneitä
Onko muilla samaa, että joskus on vaan kiva olla ja katsella mitä ne piltit touhuavat? Ja tuntuu että siihen siirappisuuteen "Voi ne on niiin ihania!", voisi vaikka hukkua