Lasten kuvat vapaata riistaa

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
Mä en laita omien lasten kuviani nettiin, en ikinä. Sen verran läheltä toi pedofiili liipannu että ei tee mieli kaiken maailman sairaille antaa kuvia katsottavaksi.
Kadulla kattokoot jos huvittaa mutta en laita nettiin. Tää vaan mun mielipide.
 
mkt
Tähän neuvoksi sellainen, et ottaa lapsesta kuvat aina vaatteet päällä, ei koskaan alastonkuvia. Sitten käyttää kuvan kuvankäsittelyssä ja laittaa siihen öljyvärimaalauksen tms. pienellä lukemalla.

Kuva näyttää ihan tavalliselta, mutta jos sitä yritetään zoomata, siitä tulee pelkkää mössöä. Eli kukaan ei ainakaan eri kokoisena voi käyttää sitä yhtään mihinkään.
 
mie
Ja mä en tajua, miksi pitäisi alkaa elää sairaiden ihmisten ehdoilla. Ei se, ettei laita kuviaan johonkin, sitä pedofilia poista.

Vaikka eipä noita kuvia oo tullu laitettu mihinkään yleiseen jakeluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Ikuinen kiistanaihe tämäkin.
Kadullakin kuka tahansa voi kuvata lapsia, tai kyylätä heitä. Uimarannalla sama juttu.
Netissä voit sentään itse päättää, millaisia kuvia lapsistasi laitat.
Näin. Mä en ymmärrä tota pään toimintaa... Kauhistelijat pysyy toki pois myös uimahalleista, -rannoilta, yms. paikoista lastensa kanssa? Ennemmin ne pedofiilit kyttää tommosissa paikoissa puolialastomia muksuja, kuin netissä jotain söpöilykuvia, joissa on kaikki vaatteet päällä jne.
 

Yhteistyössä