Lasten kirpputori Turun Seikkailupuistossa

  • Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Kiva kesä -esitteessä (löytyy netistäkin Kivakesä - Etusivu) oli muistaakseni päivät 7., 14. ja 28.6. sekä ainakin 5.7. (noista kolme viimeistä sopis meille, siksi ne jäi mieleen). Vain lasten omia tavaroita ja itse ollaan tietty paikalla myymässä :). Ajattelin että vois olla hyvä tilaisuus päästä tytön ylimääräisist kamoista eroon ja hän sais pitää rahat :).
 
Kiva kesä -esitteessä (löytyy netistäkin Kivakesä - Etusivu) oli muistaakseni päivät 7., 14. ja 28.6. sekä ainakin 5.7. (noista kolme viimeistä sopis meille, siksi ne jäi mieleen). Vain lasten omia tavaroita ja itse ollaan tietty paikalla myymässä :). Ajattelin että vois olla hyvä tilaisuus päästä tytön ylimääräisist kamoista eroon ja hän sais pitää rahat :).
Kiitos vinkistä :)

Mä puolestani näen nuo oivallisena tilaisuutena hankkia meille lisää vaatetta ja kenties jokunen lelukin sieltä meille ilmaantuu :D
 
Viimeksi muokattu:
Tämmönen tarkennus löytyi Seikkailupuiston omasta esitteestä:

"Pistä tarpeettomat lelusi kiertoon Helmiteltassa
järjestettävillä kirpputoreilla. Myyntipaikka on ilmainen
ja tarkoitettu lapsille. Myyjät pääsevät telttaan 15 min
aikaisemmin, ei ennakkovarauksia. Muista ottaa oma
alusta mukaan!
Perjantaisin 15.6 alkaen, klo 11–14.
(ei 22.6 ja 10.8)"
 
Saraldo
Chef: tervetuloa ostamaan viltti tyhjäksi :) Vaatteita ei välttämättä tule hirveän paljon, mutta tyttö haluaa innokkaasti päästä eroon vanhoista leluistaan, jotta pääsee ansaitsemillaan rahoilla ostamaan lisää rojua :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä