Kouvolan keskustassa oleva kirpputori Kylähullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Ekan kerran ajattelin varata pöytää sieltä ja käykö siellä kauppa? Itse käyn kyllä siellä paljon kun asutaan lähellä ja ostelen jonkinverran mutta olisi kiva kuulla kokemuksia joltain jolla on siellä pöytä ollut?

Ei ole ollut siellä pöytää,mutta taso on laskenut roimasti..jotenkin nin rähjäistä romua koko kirppis täys. Mutta, Kouvolassa se on kuitenkin se suosituin kirppis joten uskoisin että sinne kannattaa viedä jos jonnekkin..erottuupa edukseen jos tuo kunnollista tavaraa :)

Kyllä siellä ainakin aina porukkaa on vaikka kuinka ja ihmiset ostelee. Itse tänään kävin siellä pyörähtämässä. Mulla on joitakin kertoja siellä pöytä ollut, tosin vuosi sitten keväällä taisi olla viimeksi ja kyllä aika hyvin kauppa silloin kävi.

Kuusaalla oleva kiltatien kirppis (formula-centterin rakennuksessa) on paljon parempi. Tavarat menevät paremmin kaupaksi kuin Kylähullussa joka on vajonnut aika alas jo. Femmatorille en ainakaan suosittele viemään mitään myyntiin, paljon tavaraa varastetaan ja että menisi kaupaksi pitäisi olla lähes ilmaisia.

Yhteistyössä