Lasten kanssa Alkossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin vaan, kun kävin tänään miehelle ostamassa synttärilahjaksi konjakkia ja lapset oli mukana, niin tuli jotenkin outo olo, että mitähän ihmiset ajattelee. Toisaalta käyn ehkä kerran vuodessa Alkossa ja silloinkin haen lahjapullon, mutta kuitenkin...

Itse en varmaan kehtais jotenkin mennä, mutta miksei vois. Ihan tavalliset ihmiset siel alkossa käy. Just voi olla että hakee ruokaviiniä tai vaikka jotain boolitarvikkeita jos on jotkut juhlat tulossa.

En mä osaa ajatella oikein mitään. Itse en juo alkoholia ja oon kerran käynyt silloin alle 1-vuotiaan kanssa Alkossa ostamassa appiukolle viskipullon synttärilahjaksi. Tuskinpa kukaan ajatteli tälläisen viiskytkiloisen tyttösen sitä kolmen vartin viskipulloa itselleen ostavan.

Ja mitä sitten, vaikka ostaisikin viinaa ja Breezereitä? Ei se tarkoita, että ne vetäis kerralla ja lasten ollessa paikalla.

En ajattele muista äideistä/isistä siellä lapsineen mitään, mutta mä ajattelen, että mitä ne ajattelee musta :laugh: En tiedä miks mulla on niin kova kynnys mennä Alkoon lasten kanssa, vaikka hakisin vain punaviinipullon. Käyn siellä ehkä 2-3 krt vuodessa, mutta silti.

Sama juttu, jos mies pyytää olutta kaupasta. Pari tölkkiä kehtaan, mutten enempää :ashamed:

Mä kävin ison raskausmahankin kanssa ostamassa pari pulloa viiniä vieraita varten. Kävi kyllä mielessä, että mitähän joku ajattelee, mutta mitä siitä. Ei kuulu muille.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä kävin ison raskausmahankin kanssa ostamassa pari pulloa viiniä vieraita varten. Kävi kyllä mielessä, että mitähän joku ajattelee, mutta mitä siitä. Ei kuulu muille.

kuin myös minä ukolleni iltaolutta.... ja kerran jopa ihan kirkasta viinaa maha pystyssä...

Yhteistyössä