A
abso
Vieras
Olin alkossa tänään uhmaikäisen lapsen kanssa ja hän juoksenteli alkossa kielloista huolimatta. Mihinkään pulloihin ei koskenut. Kaukaa huomasin myyjän halveksivan katseen tyyliin: siinä se nuori äiti kurittoman lapsensa kanssa. Menin kassalle ja myyjällä sellainen nyrpeä ilme ja ei katsonut lastakaan ystävällisesti(ei ollut mitään paikkoja sotkenut). Sanoin suoraan, että "anteeksi kun olemme häirinneet teitä täällä". Sanoin ihan suoraan, että huomasin kyllä miten meitä katsoitte ja voidaan asioida toisessakin alkossa. Yleensä olen tottunut, että alkossa on ihan rentoja tyyppejä kassalla. Otan tuollaisen arvostelevan katseen enemmän loukkaavana juuri alkossa, koska se tuntuu niinkuin sinua pidetään jotenkin huonona äitinä. Onko kukaan muu antanut suoraa palautetta itse tilanteessa missään liikkeessä? Myyjä vastasi palautteeseen vaan, että no lapselle voi sattua vahinko jos tulee lasinsirpaleita.
No mä en katso hyvällä jos näkisin jonkun lasten kanssa alkossa, väkisinkin tulee mieleen alkkis vanhemmat!!