U
utelias
Vieras
minkä hintaisia ja mitä olette ostaneet lapsillenne?
ennekaikke te joilla lapset 1, 4 ja 10 vuotiaat
ennekaikke te joilla lapset 1, 4 ja 10 vuotiaat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ollaankohan me ihan pimeitä, kun meillä muksut saa ainakin sen 20 pakettia per nenä. Ei ne leluja oikeastaan saakaan muuten kun jouluna ja synttäreinä. Joulu on vaan kerran vuodessa, ja kyllä se ilme on sen arvoinen!
Alkuperäinen kirjoittaja mie mie:me ostetaan itse lapsille noin 10 pakettia, mut niissä onkin sit alusvaatteita, vaatteita , lakanoita, pyyhkeitä, piirrustusväineitä, kirjoja yms. yhdet lelut ostetaan ja muut antaa yhteensä noin 10 lahjaa eli yks lapsi saa yhteensä 20 kpl joulupaketteja. toisaalta se on paljon, mut suurin osa niistäkin on tarpeellisia. itsella menee noin 30 egee yhen lapsen lahjoihihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie mie:me ostetaan itse lapsille noin 10 pakettia, mut niissä onkin sit alusvaatteita, vaatteita , lakanoita, pyyhkeitä, piirrustusväineitä, kirjoja yms. yhdet lelut ostetaan ja muut antaa yhteensä noin 10 lahjaa eli yks lapsi saa yhteensä 20 kpl joulupaketteja. toisaalta se on paljon, mut suurin osa niistäkin on tarpeellisia. itsella menee noin 30 egee yhen lapsen lahjoihihin.
Eihän sillä 30 30?:llä saa kun ne lakanat...?!
Alkuperäinen kirjoittaja mie mie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie mie:me ostetaan itse lapsille noin 10 pakettia, mut niissä onkin sit alusvaatteita, vaatteita , lakanoita, pyyhkeitä, piirrustusväineitä, kirjoja yms. yhdet lelut ostetaan ja muut antaa yhteensä noin 10 lahjaa eli yks lapsi saa yhteensä 20 kpl joulupaketteja. toisaalta se on paljon, mut suurin osa niistäkin on tarpeellisia. itsella menee noin 30 egee yhen lapsen lahjoihihin.
Eihän sillä 30 30?:llä saa kun ne lakanat...?!
mä maksoin lakanoista 5 euroa. siis tarkoitan nyt aluslakanaa (mummu ostaa joka vuos tyynyliinan ja pussilakanan sen mukaan mikä juttu on in ja mä sit siihen sopivan värisen aluslakanan) piirrustusvälineitä 3 egee, vaatteita kirppikseltä 6 egee. alusvaatteita noin 4 egellä, kirjat sain tänä vuonna ilmaseksi vaihtotorilta, lelut makso 5 egee. pyyhke makso noin 10 egee. okei ehkä on maksanu yhteensä noin 35 egee kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Tyttö 7v toivoo vaan sivistyssanakirjaa.Se on ainakin hommattava. Jotain muuta ylläriä, ei oo vielä osteltu mitään lahjoja.