Lasten huoneita (sis. kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siksakkia 10 pistettä! Sun kuvat oli ainoot missä näki että kyyseessä LASTENHUONE. Ihanaa.
Noi muut oli sellasia "kenen äidillä on paras sisustussilmä".

Täällä näytti olevan aika paljon ihan pienten lasten huoneita.

Ei kai ne vielä osaa oikein itsekään valita värejä ja verhoja?
Lisäksi mä en osaa pitää tämän tyyppisiä ketjuja kilpailuna, musta vaan on hauska nähdä miltä muilla näyttää, tiedä vaikka sais jotain hyviä ideoita.

Aika moni käsittääkseni pitää myös huoneen siistinä silloin kun siellä ei leikitä, ja aika monet kuvat on varmaankin otettu silloin, kun siellä ei leikitä.

Meillä 5v. on kyllä saanut vaikuttaa tyttöjen huoneen sisustukseen, mutta meillä näyttäis sen kanssa olevan aika samanlainen maku. Ja koska mä ajan auton niiden kauppojen pihaan joissa haluan käydä, se valinnanvara on kuitenkin rajallinen.

On nuo omassaan silti viihtyneet.

Muoks. Ja siis mun mielestä siksakin lastenhuone on hieno, mutta niin oli aikalailla kaikki muutkin tässä ketjussa. =)

no mun poika tosissaan ei huoneessaan leiki, lelut on olohuoneessa joka sitten onkin ihan räjähtänyt :D lisäks lapsi on todellakin vasta 1v8kk joten enpä siltä kyllä noita sisustus vinkkejä lähde kyselemään ;)
huone voi olla kaunis vaikka lasten huone onkin... niin ja tuo kuva oli otettu asunnonmyynti-ilmoitusta varten joten pakostakin siisti :D

Tässä meidän esikoisen huoneesta. Lelut on sängyn alla olevissa laatikoissa, vaatekaapin alimmalla hyllyllä, sekä noissa seinäpusseissa. Huone on sekava ja kamala ja tapetti alkaa olla ränsistynyt. Tarkoitus on, että jossain vaiheessa esikoinen muuttaa kuopuksen kanssa meidän makkariin ja me mennään esikoisen huoneeseen. Ja sitten menee tapetit vaihtoon. Tai siis pois kokonaan ja seinät maalataan, kuten muissakin huoneissa.

Tuossa lattialla oleva renginkaappi EI TODELLAKAAN pääse oikeuksiinsa. Tarkoitus on keksiä sille joku parempi paikka, jonka tuo kaunotar totisesti ansaitsee :heart:

Mattokin on meidän vanha olkkarin matto, eikä sovi lainkaan väreiltään huoneeseen. Jäbä pilasi oman mattonsa muovailuvahalla ja laitettiin tuo tilalle. Toisaalta sitten kun pääsevät makkariin, niin sinne taas tuo matto sopii mainiosti :D

Koulupöytääkään ei olla vielä hommattu, vaan poika-raukka joutuu keittiön pöydän ääressä tekemään läksynsä.... niin ja tuo johtohelvetti pelikoneista ja muista saa mut raivon partaalle. Taso on hukkatavaraa, jota en malttanut heittää pois, tuoli on joku jäänne jostain...

Seli seli :D

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Meah ihanalta näyttää!

Kiitos :)

Ja selvennyksen vuoksi: Lasten huoneesta pääsee kahteen vinttikomeroon, joista toinen on vaate/leluvarastona ja toinen erikseen tyttöjen "leikkinurkkana" (kuvaan sen joskus kun on saatu pallomereen pallot ja siistimpi lipasto sinne), sen takia tota romua on tossa huoneessa noinkin vähän... :whistle:

Mä tykkäsin todella paljon tuosta ekasta,ku saiskin aikaseks alottaa remppaa tuol tytön huoneessa,tosin tyttö kohta 4v eli jos hetken odottas ni voi jo hiukan itsekkin kertoa mitä sinne haluais,värit ym.

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siksakkia 10 pistettä! Sun kuvat oli ainoot missä näki että kyyseessä LASTENHUONE. Ihanaa.
Noi muut oli sellasia "kenen äidillä on paras sisustussilmä".

Kyllähän nämä kaikki on LASTENHUONEITA. Meillä ainakin on nukkumishuone ja leikit erikseen siksi lelut eivät näyt sängyn vieressä. Ja kaikilla on varmasti ne lelut levällään kun on lapsia.

Niin ja miksei lasten huone saa olla kaunis ilman että tullaan ilkeilemään. HÖH

Tottakai se huone on oltava kaunis. Mä haluan sen olevan myös harmooninen leluröykkiöiden kanssa eli yritän pongata, miten äidit ovat lelujen säilytyksen järjestäneet niin että se on sekä kaunis & käytännöllinen. Ja niin että lapsi itse saa tavarat leikkiin ja leikin jälkeen pois.

Musta on haaste löytää visuaalisesti kauniit säilytyslaatikot alati kasvavalle tavaramäärälle. Nyt on lastenhuoneessa Vessla-laatikoita, mutta muitakin tarvitaan, koska hyllyillekin pitäisi saada tavaraa, ei vaan lattiatasoon.

Pitääköhän illalla ottaa leikin aikana & leikin jälkeen kuvat ;)

Meidän muksujen valtakunnasta pari kuvaa...Värejä pitää olla, meillä ei lastenhuoneessa tulla näkemään mitään vaalea-beige-tumma puu- linjaa (muualla kotona on kyllä sitä linjaa :D ).
Verhot vaihtuu heti kun jostain löytyy jotain kivaa tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Zirca:
Hippoliina: onko tyttö nukkunut 2vuotta tossa matkasängyssä? Miten tyttö on siihen sopeutunut?

Nukku ensin pinnasängyssä (1v asti), mutta kun toinen syntyi, ostettiin tuo esikoiselle. Hyvin on tuossa nukkunu, mua oikeastaan kauhistuttaa että kuinka saan opetettua toiseen sänkyyn, kun tuo on nyt se niin rakas oma sänky. Kattoo vihasesti jos nuoremman laittaa tuonne. Tuossa on tavallinen patja vielä laitettu pohjalle. Ja tuossa on aukko tuolla toisessa päässä, vetoketjullinen, tykkää siitä aina mennä sänkyyn ja odottaa että se laitetaan kiinni kun alkaa nukkumaan. Pois tulo on myös, että odottaa luukun aukasemista.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meidän muksujen valtakunnasta pari kuvaa...Värejä pitää olla, meillä ei lastenhuoneessa tulla näkemään mitään vaalea-beige-tumma puu- linjaa (muualla kotona on kyllä sitä linjaa :D ).
Verhot vaihtuu heti kun jostain löytyy jotain kivaa tilalle.

Ompas tossa sängyssä energiaa! Todella kiva erilainen vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Ompas tossa sängyssä energiaa! Todella kiva erilainen vaihtoehto.

Mä rakastan tuota sänkyä :D. Mies sen osti, mulle mitään sanomatta, ja yllätyin tosi positiivisesti. Lapsetkin tykkäävät sängystään.
Jostain Iranista tai Irakista se on vissiin Suomeen laivattu :xmas:

Yhteistyössä