Vanha korppi
\
Kovasti oli Maukusen kanssa samanlaista tekstiä!?Oliskohan sama kirjoittaja vai peräti maukusen oma kulta?
Ikämiehelle elämää nähneen naisen kommentti...Oletkos itse sellaisilla tienesteillä että elätät velallisen perheen ja maksat itse kaikki kulut?KAIKILLA EI OLE KROISOS PUOLISONA; JOLLOIN ON SEN AKKAKULLANKIN OSALLISTUTTAVA LAINAN MAKSUIHIN! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 00:29 ikämies kirjoitti:\No kyllä minäkin jopa miehenä ihmettelen SINUN kiirettäsi töihin takaisin. Onhan sinulla kolmen vuoden aika tutustua esikoiseesi, mikäli vain haluat tehdä sen.Mutta SINÄ ET HALUA kasvattaa lastasi ensimmäiset kolme vuotta, jonka laki sallii kaikille SUOMEN NAISILLE.Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 20:03 Nelthilta kirjoitti:Maukunen. Vuodatuksestasi päätellen et kyllä tosiaan ole pitkään aikaan ollut töissä. Meinaan, jos tosiaan pidät työssäkäyvän äidin elämää noin helppona... En minä vain oikein ymmärrä, miten voit pitää työelämästä putoamista (pitkien perhevapaiden takia) jotenkin hyvänä ja suositeltavana vaihtoehtona.
Joo, ja mulla ei ole vielä tämä esikoinen syntynyt, mutta tunnen sentään itseni jo sen verran hyvin, että tiedän ettei kotiäitiys ole minun osani. Monestakaan syystä. Eikä esikoinen jää ainoaksi (ainakaan tarkoituksella), koska tykkään että lapsi tarvitsee sisaruksia.
Sinä haluat elää niinkuin AMERIKASSA, jossa NANNY huolehtii lapsesta ja peräti kait sen imettämisestäkin. SITÄHÄN SINÄ HALUAT!
Hanki rintapumppu ajoissa, jos ylipäätään ehdit työkiireiltäsi siihen mitään pumppaamaan. Et ole varmaan koskaan kuullut, koska ekahan vasta tulossa, että ÄIDINMAITO se vasta on parasta kaikille allergioille ja muille sairauksille vastasyntyneille, jolloin he pystyvät paremmin vastustamaan kaikenlaisia viruksia vanhemmiten.
No, kyllä sääliksi käy sitä lasta/lapsia jotka joutuvat tahtomattaan SINUN lapsiksesi. Voin jo etukäteen povata huonoa perhe-elämää, koska sitähän itseasiassa ei koskaan tule olemaankaan, koska sinähän olet töissä......
Kovasti oli Maukusen kanssa samanlaista tekstiä!?Oliskohan sama kirjoittaja vai peräti maukusen oma kulta?