Lasten harrastustakuu rahoitetaan Veikkauksen rahoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloittaja hei, jos sulla on läheinen, joka on peliriippuvainen, niin tiedän riippuvuuksista kärsineen läheisen vuoksi, miten raskasta se voi olla.

Voit yrittää auttaa ja ehdottaa avun hakemisesta, vaikka kokemuksesta tiedän, että se voi olla hyvin hyvin vaikeaa, jopa mahdotonta. Ainoa asia, jonka voit tehdä, pidä huoli siitä, ettei hän saa sinulta tai muilta rahaa, ja kerrot, että olet valmis auttamaan sitten, kun hän on valmis.

Mnusta on hyvä, että lasten harrastuksia tuetaan tätäkin kautta. Etkä ole itse kertonut, mihin haluaisit, että rahoja käytetään.

Aloittaja hei, jos sulla on läheinen, joka on peliriippuvainen, niin tiedän riippuvuuksista kärsineen läheisen vuoksi, miten raskasta se voi olla.

Voit yrittää auttaa ja ehdottaa avun hakemisesta, vaikka kokemuksesta tiedän, että se voi olla hyvin hyvin vaikeaa, jopa mahdotonta. Ainoa asia, jonka voit tehdä, pidä huoli siitä, ettei hän saa sinulta tai muilta rahaa, ja kerrot, että olet valmis auttamaan sitten, kun hän on valmis.

Mnusta on hyvä, että lasten harrastuksia tuetaan tätäkin kautta. Etkä ole itse kertonut, mihin haluaisit, että rahoja käytetään.
En ole peliriippuvainen eikä lähipiirissä ole ketään sellaista.
Puhutaan eri asioista. Sinä puhut pelirahojen käytöstä ja minä rahapelien aiheuttamasta haitasta. Mitä lasten harrastuksiin tulee niin jopa Allianssin toiminnanjohtaja on pitänyt nykyistä kuviota huonona ja toivoo rahoitusta muualta kuin Veikkaukselta. Kallistun siis samalle kannalle. En käyttäisi pelirahoja nuorisotyöhön vaan siihen on löydyttävä muuta rahaa.

No muutenhan nuo lapset ja nuoret nykyään vaan möllöttävät pelivehkeittensä eessä tai puhelimilla, ja loppuosa potkii mummoja ja räkii maahan kauppojen edessä energiajuomatölkit käjessä ja ruohonortit huulessa.
Huolestuttavassa kunnossa nämä meidän nuoret.
Jotakin intin tilastoja tässä männä vuosina seuranneena ei voinut muuta kuin pyöritellä päätä.

Liikuntaa/järkevää toimintaa harrastetaan nykyään auttamattomasti liian vähän!

Ei lapset ja nuoret oma-aloitteisesti mitään urheilua nykyään harrasta. Toista oli silloin kun itse olin pieni. Talvet meni jäillä/hiihtäen ja kesät tennistä/sulkkista/lenttistä jne. Jos ei kentät olleet vapaana niin heiteltiin vaikka kärrynpyöriä tai seikkailtiin pidemmälläkin esim. pyöräillen.

Seurojen mukana tulee yhteisöllisyys! Tämä saattaa olla monelle nuorelle tärkeää kun haetaan itseä ja mietitään mihin kuulutaan. Pelkkä perhe ei välttämättä riitä. Sitä paitsi vanhemmat ovat työpäivien jlk. niin loppu, että ei kaikilla riitä virtaa lähteä urheilemaan lapsen tai nuoren kanssa…?

Aikuiset ovat yleensä jo löytäneet itsensä ja osaavat pitää itsestänsä huolta harrastamalla vaikka työmatkapyöräilyä/ muuta hyötyliikuntaa.
Vesipullo on tuttipullon jatke.

En ole peliriippuvainen eikä lähipiirissä ole ketään sellaista.
Puhutaan eri asioista. Sinä puhut pelirahojen käytöstä ja minä rahapelien aiheuttamasta haitasta. Mitä lasten harrastuksiin tulee niin jopa Allianssin toiminnanjohtaja on pitänyt nykyistä kuviota huonona ja toivoo rahoitusta muualta kuin Veikkaukselta. Kallistun siis samalle kannalle. En käyttäisi pelirahoja nuorisotyöhön vaan siihen on löydyttävä muuta rahaa.

Ok mutta eiköhän yksi ketju aiheesta riitä.

Uusimmat

Yhteistyössä