Lasten haalarimerkeistä -mikä kestävin tai muuten paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poolo

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
1 975
0
36
Niin, siinähän se jo tulikin. Mielipiteitä on tietysti monia, mutta mikäköhän merkki olis hyvä? Kiinnostais lähinnä tällaset kosteutta tai vettä pitävät haalarit -niitä kun on Reimatec, Lassietec, Remu Travalle ja vaikka ties mitä merkkejä. Tulee valinnanvaikeus.

reimateciin tulee tosi helposti kuluman jälkiä, mutta vedenpitävyys hyvä. Meillä nekin kyl säilyneet hyvin. kakkoseksi ostin kappahlin ja menis kyl ihan ykkösenäkin, täysin vedenpitävä.. mutta katsos toi småfolk ketjuni =) nyt meen nukkuun

meillä on ollut noita kaikkia.

Lassietec = minun mielestäni täysin vastaava kuin riematec, ellei jopa parempi! Hinnaltaan puolet halvempi ainankin. Laatu-hintataso kohtaavat :)

Reimatec = hyvä jos sattuu sellainen versio, hirveästi ollut näitä maanatai-kappaleita liikkeellä, hinta antaa myös miinusta merkille

Remu = vastaa mielestäni aika lailla Lassietecciä, kangas ei ehkä kuitenkaan ihan niin kestävän oloista, hinta-laatusuhde aikalailla kohdillaan.

Lisäksi meiltä löytynee myös TICKET TO HEAVEN ulkoiluvaatteita, ja ainakin mitkä meillä olleet niin ovat kestäneet loistavasti. Ja näitä suosin tulevaisuudessakin vk-asuiksi :)

Vilkasin noita Småfolkin vaatteita ja oli kyllä kalliita... hui. Eikä oikein miun näkösiä, en oikein välitä retroista enkä sen tyylisistä vaatteista. Mutta en kyllä laittais 130? ikinä haalariin...

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Vilkasin noita Småfolkin vaatteita ja oli kyllä kalliita... hui. Eikä oikein miun näkösiä, en oikein välitä retroista enkä sen tyylisistä vaatteista. Mutta en kyllä laittais 130? ikinä haalariin...

Unohda siis Reimatec. Lassietec ja Lassien Gtech ja Remu ja TähtiJonathan ovat sitten niitä mihin kannattaa keskittyä. Hinnat alle 100e. Meillä on ollut Lassieta ja nyt ajattelin kokeilla Remua tai Jonathania.

Mä oon käyttänyt vain ja ainoastaan Lassien Suprafilliä, siinä siis sellaista kurakangasta se alaosa. Eivät ole kauhean pahan hintaisia ja mä oon tykännyt. Etenkin tänne etelän "talviin" ne on olleet erinomaiset.

Huutiksesta joskus kosteusuojahaalareita huudellut, myös Reimatecciä eikä oo maksanu paljoa. Käytettyjä, mutta hyväkuntosia olleet. Lähinnä tässä mietin, mikä merkki olis hyvä jos sieltä sattuis löytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Niin, siinähän se jo tulikin. Mielipiteitä on tietysti monia, mutta mikäköhän merkki olis hyvä? Kiinnostais lähinnä tällaset kosteutta tai vettä pitävät haalarit -niitä kun on Reimatec, Lassietec, Remu Travalle ja vaikka ties mitä merkkejä. Tulee valinnanvaikeus.

Lenne, Reimatec, Remu, Jonathan testattu. Kaikki naarmuuntuivat kyllä ihan yhtälailla. Nyt kaapissa odottamassa ticketti, vaikuttaa kyllä kankaaltaan ihan eritasoiselta kuin edellämainitut.

Remun olisin ostanut tänä vuonna, mutta oli niin rumat värit, että en ostanut. Ostin Lennen, joka hajosi 2kk:ssa. Reimatecin ostin korvausrahoilla.