Lasten äitipuoli tarjosi sitten tällaisen aterian lapsilleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Eli mulla oli tänään menoa ja oli sovittu, että vien lapset miehelle ja hänen uudelle naisystävälleen ja syövät siellä lämpimän ruoan. Lapset siis 7 ja 4 vuotta vanhoja. Tulin sitten menoistani ja hain lapset ja kysyin olivatko ehtineet syödä niin oli ruoka ollut sanoi tämä miehen uus nainen. En siinä sitten muistanut tai tajunnut kysellä mitä ruokaa oli ollut kun oli vähän kiire jo kotia. Vasta kotona sitten kysyin, että mitä olivat syöneet niin ruoka oli ollut lohta, joka oli vaan paistettu pannulla ja sen lisäksi ollut tarjollla kurkkuviipaleita ja tomaattipaloja. Olenko nyt jotenkin nipottaja kun mun mielestä toi ei ole sopiva lämmin ateria kasvaville lapsille. Aika pieni ravintoarvo jne.

Olet nipo.

Mun äitini antoi aikoinaan 6v tytölleni ruoaksi 2 grillimakkaraa, ketsuppia, vanukkaan, keksejä ja mehua. Ja tässä siis vuorokauden ruoka. Tästä saa jo mielestäni nipottaa.

Olisiko ollut jotenkin parempi jos lisäksi olisi ollut perunoita? Vai mitä vikaa olisit silloin ruuasta löytänyt?
muoks, anna mä arvaan: perunassa on 86% hiilihydraattia, eli ihan väärähän sekin olisi ollut.

Kyllä, olet nipo.

no olet ehkä hieman nipottaja. lapsesi saivat kuitenkin lohta ja kasviksia. siitä puuttuu enää se hiilihydraatti ,joka on voinut vaikka hoitua esim leivällä, kysyitkö?

minusta ihan ok siis.

Mä en kyllä erityisesti nähnyt tossa mitään pahaa. Kalaa ja vihanneksia? Terveellistä ainakin. Etköhän kuitenkin osaa antaa niille kotona lisää ruokaa jos on vielä nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Ei toi mun mielestä huonolta ruualta vaikuta. Huvittavaa muuten että sanot "Lasten äitipuoli tarjosi...", eivätkö lapset nyt kuitenkin isänsä vastuulla ja ruokinnassa siellä ole?

Tiedän, ettei mies tee ruokaa vaan siellä äitipuoli kokkasi, kysyin lapsiltakin. Onhan se parempi kuin lihapiirakat, mutta meillä kotona laitan lapsille aina jonkun lisukkeen eli perunaa, riisiä, nuudelia jne.

No, pelkkä lohi ja kurkku + tomaatti ei ehkä ihan paras mahdollinen ole kyllä mutta jos saivat mahansa täyteen niin mikäs siinä. Itse oisin laittanut keitettyjä vihanneksia.

Turhasta nipotat minunkin mielestäni. Tokihan siihen olisi hyvä ollut lisänä olla perunaa tms., mutta lohi ja kasvikset ovat terveellisiä, ruoka oli itse tehtyä :attn: eikä yksi ateria tosiaankaan varmaan maailmaa kaada. Parempi mielestäni tosiaan noin kuin eineslihapiirakka kurkkusalaatilla. :)

No just joo... Mä kun luin tuota, niin odotin oikeen että mitähän karmeuksia siellä on tarjottu... ehkä jotkut pelkät sipsipussit tai jotain... mutta että lohta joka oli vaan paistettu pannulla... :D voi hyvän tähen...

Kaikki mainitsemasi on hyvää ja terveellistä ruokaa. Mitä olisi pitänyt olla? Muusia lisäksi? Ehkä ko henkilö syö itse vähähiilihydraattista ruokaa, eikä alkanut erikseen lapsillesi laittaa, kun tiesi, että saavat normaalisti riittävästi niitäkin?

Yhteistyössä